شهرداری اصفهان با اجرای ۴۱۵ برنامه و افتتاح چند طرح شهر، دهه ولایت را شاد و پر برنامه بر پا خواهد کرد .
کد خبر: ۱۱۱۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ 01 July 2023

شهردار اصفهان گفت: ۳۵۹ عنوان برنامه در دهه ولایت در قالب ۴۱۵ اجرا در سطح شهر داریم، همچنین در این دهه بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان طرح افتتاح می‌شود.
علی قاسم‌زاده با تاکید بر اینکه یکی از گلوگاه‌های ترافیکی در رینگ سوم، بزرگراه شهید خرازی است، افزود: قرار است یک خط عبور خودرو با برداشته شدن فضا‌های سبز کناری، به این بزرگراه اضافه شود.
وی افزود: احداث پل صاحب روضات برای اتصال دو خیابان صاحب روضات و بهستان از روی بزرگراه شهید خرازی نیز به تسهیل عبور و مرور و کاهش ترافیک چهارراه جهاد کمک می‌کند.
شهردار اصفهان با اشاره به افتتاح دو تقاطع غیر همسطح در هفته جاری ادامه داد: تقاطع غیر همسطح شهدای ورزشکار در ایام نوروز برای رفاه حال شهروندان بازگشایی شد، اما به اقدامات جزئی نیاز داشت که در حال حاضر تکمیل شده  و در هفته جاری به‌صورت رسمی افتتاح می‌شود.
وی تصریح کرد: تقاطع غیر همسطح شهدای ورزشکار با هزینه ۱۱۲ میلیارد تومان به‌صورت مشترک بین شهرداری‌های اصفهان و دولت آباد اجرا شد که سهم شهرداری اصفهان ۷۵ درصد و شهرداری دولت آباد ۲۵ درصد بوده است.
قاسم‌زاده ادامه داد: ترافیک زیادی در این محور وجود داشت، به‌طوری که مردم دولت آباد برای رفت و آمد بسیار مشکل داشتند، بر این اساس با اجرای این تقاطع رفت و آمد مردم تسهیل شد.
وی خاطرنشان کرد: در منطقه ۱۴ شهرداری نیز تقاطع غیر همسطح دکتر کاظمی آشتیانی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱۵ میلیارد تومان احداث شده است که در هفته جاری به مردم اصفهان تقدیم می‌شود.
شهردار اصفهان با اعلام خبر خوب برای مردم حصه اظهار کرد: بازیکده کودک و نوجوان که در نوع خود اولین بازیکده شهر محسوب می‌شود، در محله حصه افتتاح خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار