کد خبر: ۱۱۰۵۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳ 14 May 2023

به گزارش تابناک مازندران ، فرمانده سپاه کربلا با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران مطرح کرد:

 سردار مسلمی: ما کنار شما هستیم و هدف ما کمک به ورزش است

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیات کشتی بسیج کشور با حضور در اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با مدیرکل و معاونین دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه که صبح امروز یکشنبه ۲۴ اردیبهشت برگزار شد، عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، حسین دلیری معاونت امور ورزشی، شایگان رئیس هیأت کشتی استان مازندران و فعلی دبیر هیات کشتی بسیج کشور حضور داشتند، سردار مسلمی در خصوص برگزاری رویدادهای مختلف ورزشی، توجه به امور جوانان و همچنین برگزاری رویدادهای کشتی به صحبت پرداخت.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در این جلسه اظهار داشت: همه تلاش ما این است به مجموعه کشتی استان کمک کنیم.

وی بیان داشت: ما کنار شما هستیم و هدف ما کمک به ورزش است.

رئیس هیات کشتی بسیج کشور بیان داشت: قصد داریم در حوزه قهرمانی کمک کنیم و قطعا اگر افتخاراتی ایجاد گردد برای کشتی مازندران است.

سردار مسلمی با اشاره به اینکه، مردم مازندران همه علاقمند به رشته کشتی هستند، بیان داشت: ما در لیگ های برتر کشور هم تیم داری کرده ایم و الان قصد داریم در رشته کشتی نیز تیمداری کنیم.

فرمانده سپاه کربلا از جذب سرباز در باشگاه کشتی گفت و افزود: چند سهمیه داریم و کشتی گیرانی که سرباز هستند می‌توانند بدون دغدغه در باشگاه کشتی ما خدمت سربازی خودشان را بگذارنند.

سردار مسلمی بیان داشت: ۱۴۴ سالن ورزشی از طریق سپاه در جای جای استان در اختیار مردم قرار گرفته است و هر هیات یا باشگاه ورزشی می‌توانند از آن استفاده کنند.

عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در این جلسه ضمن تقدیر از حمایت های سردار مسلمی از ورزش استان، اظهار داشت: باید باشگاه های خودمان را تجهیز کنیم تا قهرمانان بتوانیم بیشتری را پرورش دهیم.

عالیشان افزود: پایگاه های مختلفی در شرق غرب و مرکز برای رشد کشتی تشکیل خواهیم داد تا استعدادیابی بهتری در این رشته مهم ورزشی انجام گردد.

وی با بیان اینکه استان مازندران سهم زیادی در ورزش کشور داشته، گفت: رویدادهای مختلف و مهم ورزشی امسال داریم که قطعا شاهد درخشش و افتخار آفرینی ورزشکاران مازندرانی خواهیم بود.


 گفتنیست؛ در این جلسه حاضرین در خصوص مسائل مختلف ورزش استان و مخصوصا برگزاری رویدادهای مختلف کشتی به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار