امام جمعه موقت اصفهان گفت: مردم ایران بیش از ۴۰ بار در چهار دهه پس از انقلاب اسلامی پای صندوق‌های رأی آمده‌اند و حماسه آفریدند، این اتفاق در جهان بی‌نظیر است.
کد خبر: ۱۱۰۲۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ 28 April 2023

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان که در مصلای این شهر برگزار شد، با اشاره به گرامیداشت نهم اردیبهشت ماه روز شوراها افزود: نهاد مردمی شوراهای اسلامی از جمله موارد مرتبط با مردم‌سالاری دینی هستند.

وی با بیان اینکه این مردم هستند که شهر را می‌سازند و حفظ می‌کنند، اظهار داشت: شوراها به پشتوانه رأی مردم کارها و امور را پیش می‌برند.

امام جمعه موقت اصفهان همچنین تاکید کرد: اگر مسوولان مسئله‌ای را حل نکنند دشمنان سوء استفاده کرده و همان موضوع را سیاسی می‌کنند، در صورتی که با وحدت همه مشکلات برطرف می‌شود.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به روز معلم، مرتضی مطهری را شهید والامقام جهاد تبیین نامید و افزود: دشمن از اوائل انقلاب این مغز متفکر و عالم متدین را از ما گرفت.

وی، تواضع، خلوص اندیشه و کتاب‌های ارزشمند را از دستاوردهای آیت الله مطهری عنوان کرد که جاودانه شدند و همچنان تأثیر گذارند.

خطیب نماز جمعه اصفهان افزود: آیت الله مطهری کتاب درخشان حماسه حسینی را در برابر تحریف قیام عاشورا نوشت، در این پیوند مقاله‌های ممتاز و مستدل شهید مطهری زحمات چندساله دشمنان را بر باد داد.

وی اظهار داشت: شهید مطهری در مسیر اسلام ناب محمدی حرکت می کرد و امروز همه کتاب‌های شهید مطهری را باید مطالعه کرد زیرا نکته انحرافی و منفی در این آثار مشاهده نمی‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار