حسینی پور : در اجرای عدالت برخی مدیران کل با گچساران و باشت مشکل داشته و به این شهرستانها با نگاه تبعیضانه برخورد دارند و این قابل قبول نیست.
کد خبر: ۱۱۰۲۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۳ 27 April 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، سید ناصر حسینی پور در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار کرد: ما نیامده ایم که کار خوب گذشتگان را کتمان کنیم زیرا همه افراد و دولت ها درمسیر خدمت به مردم هم موفقیت ها و هم ناکامی هایی داشته اند.

وی بیان کرد: در ناکامی ها شاهد مدیریت جهادی و انقلابی نبوده و اما در موفقیت ها مدیریت جهادی و انقلابی حاکم بوده است.

نماینده مردم گچساران وباشت در مجلس تصریح کرد: با تفکر انقلابی صفحات سوخت  برای آزمایشگاه تهران و برای نجات جان ۷۸۰ هزار مریض سرطانی ساخته شد و آن را تولید کردیم.

حسینی‌پور عنوان کرد:بیشترین توهین و فحاشی ها را در مدتی که به بهارستان آمده‌ام به من نثار کردند با خود کنار آمدم زیرا دنبال خدمت صادقانه هستم.

 وی گفت: باید به دنبال مدیریت جهادی باشیم تا گره های کور مشکلات باز شوند،

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با اشاره به مظلومیت دولت رییسی خاطرنشان کرد: خدمات خوبی در دولت سیزدهم در گچساران انجام شده است.

حسینی پور بیان کرد: گلایه خودم را خدمت برخی مدیران ادارات به زبان نمی آورم و امروز حفظ آبرو می کنم، ما باید برای دو شهرستان برنامه های عملیاتی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت داشته باشیم و اقدامات نوثری را انجام دهیم.

وی افزود: لیست عدم همکاری مدیران و نواقص کار را اینجا نمی خوانم و به آقای فرماندار ارجاع می دهم، آن اداراتی که برای رفع نواقص طرح ها کوتاهی کرده اند حتما فرماندار پیگیری می کنند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با اشاره به اینکه کافی بود مدیران حتی یک صفحه به بنده گزارش می دادند که این بخش از مشکلات چگونه و کجا برطرف می شود، ادامه داد: برخی مدیران در ابن خصوص کوتاهی می کنند، مدیران برای من بنویسند سهم شما به عنوان نماینده در حل این مشکل چگونه و یا چقدراست.

حسینی پور اضافه کرد:مباحثی روی پروژه ها مطرح می شود که بوی تبعیض می دهد به همه مدیران گفته ام یک وقت  حقی از شهرستان های دیگر در گچساران نیایدضابع شود و در کنار این از حق خودمان هم دفاع کنید، در اجرای عدالت برخی مدیران کل با گچساران و باشت مشکل داشته و به این شهرستانها با نگاه تبعیضانه برخورد دارند و این قابل قبول نیست.

وی گفت:باید برای رفع مشکلات تلاش کنیم قرار نیست مدینه فاضله بسازیم اما باید تلاش شود و از حق مردم نیز دفاع کرد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با اشاره به اینکه مدیران باید یک سری کارها را با جدیت دنبال کننداظهار کرد: پیگیری منطقه ویژه اقتصادی و رصد اقدامات انجام شده در این پروژه حزو اولویت های مهم شهرستان است.

حسینی پور اضافه کرد: پتروپالایشگاه لیشتر کار بسیار باارزشی می باشد که دنبال شده و درسفر رییس جمهور تعیین تکلیف خواهد شد، در گازهای فلر و مشعل نیز سرمایه گذار آن پیدا شده و علی رغم تلاش برخی افراد برای منصرف کردن سرمایه گذار این طرح، سرمایه گذار اقدامات لازم را جهت اجرای آن انجام خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه برای این سرمایه گذار باید فرش قرمز پهن کرد، گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی نیز همین موضوع را دارد هرچند برخی افراد در گذشته از احداث این پروژه ها سهم می خواستند، هر مدیری امروز برای اجرای این پروژه ها تلاش مضاعف داشته باشد، مدیریت پسماندهای صنعتی نیز سرمایه گذار وجود دارد و آمادگی برای کار را اعلام کرده است.

نمایتده مردم گچساران و باشت در مجلس با اشاره به سد شیو تصریح کرد: جایگزین کردن پمپاژ ایستگاههای پمپ آب به جای سد شیو یک اشتباه بود.

حسینی پور اضافه کرد: سد شیو به مدت چهار سال با ۱۰۰۰ میلیارد تومان به اتمام می‌رسید اما در حال حاضر ایستگاه پمپاژ برای آب زمین های کشاورزی امام ضامن در باشت حدود ۳۵۶۰ هکتار آن را تحت پوشش قرار میدهد تاکنون ۳۰۰ میلیارد تومان در زمانی که دلار ۲۰ هزار تومان بوده هزینه شده است.

وی گفت: در آن زمان ۱۰۷ میلیارد تومان پیمانکار آقای گوهرگانی طلبکار است طبق نظر کارشناسان برای اتمام این پروژه به غیر از ۴۵۰ میلیارد تومان هزینه شده در گذشته به ۸۰۰ میلیارد تومان دیگر نیاز است.

حسینی پور اضافه کرد: این پروژه با یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تنها سه هزار و ۶۰۰ هکتار زمین در باشت را آبیاری خواهد کرد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس ادامه داد: اما سد شیو با هزار میلیارد تومان تمام می شد و می توانست ۱۴ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین را آبیاری کرده و آب سقله آن تا زیر دانشگاه آزاد گچساران رفته و از آنجا نیز تا دشت مور برود یعنی کنار دست سد کوثر این آب قرار می گرفت .

حسینی پور با اشاره به اینکه کارهایی اساساً اشتباه بود و کوتاه هایی صورت گرفته است عنوان کرد: تلاش می‌شود تا در سد شیو موفق شویم، کارهایی از این قبیل انقلابی بوده و بنای آن در دولت انقلابی گذاشته میشود همان‌گونه که موفق شدیم زمین ۲۶۰ هکتاری منطقه لیشتر را که ۱۵سال شخصی می گفت می خواهم پالایشگاه ۱۳۰ هزار بشکه ای در آن بزنم آن را جابجا کردیم.

حسینی پور با اشاره به ابنکه بحث آلایندگی دو پرونده سنگین دارد و خودش یک روضه مجسم است اظهار کرد: در موضوع ۳۸۰ کارگر حجمی نفت گفتندکه من کاری انجام نداده ام ،پرونده آلایندگی ورود کردیم و ۵۳نماینده امضا کردندتا مشکل کارگران نیز مرتفع شود باز گفتتد کاری نکردید، البته سکوت درمقابل بی تقوایی برخی ها هم حدی دارد، درمورد تمام این مسائل با مستندات و مدرک با مردم حرف میزنم برای اینکه بصیرت افزایی شود و به عنوان یک سرباز اعلام کنیم تا کجاها مسائل را میگیدی کرده ایم.

وی ادامه داد: من خادم این دو شهرستان هستم هر مسئولی که از من خوشش نمی آید و من را می تواند نادیده بگیرد اما اقدامات نظام را نباید نادیده گرفت، آیا روابط عمومی شرکت نفت نمی تواند اقدامات مهم در بحث مسئولیت های اجتماعی که صورت گرفته را به مردم بگوید، اگر این اقدامات از سوی اشخاص دیکر بود برای هرکدام از آنها کاروان تبلیغاتی راه اندازی می شد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس اظهار کرد: چرا مسئولان قبل در ساخت و جانمایی پمپ های آبرسانی‌اراضی کشاورزی پاکوه‌دقت نکردند که الان این طرح با مشکلات بسیاری مواجه شده است، معتقدم که باید نهادهای فرهنگی درشهرستان هم تقویت شوند و یک سری کارهای اساسی هم بایدصورت بگیرد، 

حسینی پور تصریح کرد: پیگیر طرح کشاورزی هسته ای درشهرستان هستیم و تلاش های بسباری برای این طرح  انجام داده ام.

نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای توسعه هردو شهرستان باید جهادی کار و تلاش کرد، در رابطه با زمین خواری در شهرستان از چندسال گذشته افرادی زمین هایی را برای پروژه تصرف کرده اند اما طرح اجرا نشد و تکلیف این زمین ها باید مشخص شود.

وی افزود: پرونده زمین خواری ها را دنبال می کنم حتی اگر طرفداران و لیدرهای من هم باشند و به بنده هم توهین و  فحش دهندمن به کار خود در خصوص مبارزه با زمین خواری ادامه می دهم، پس مطمئن باشید در پرونده زمین خواری گچساران ذره ای کوتاه نخواهم آمد تا آن بخش به بیت المال برگردد .

حسینی پور گفت: مسئولین توجه کنند برادران بنده،نزدیکان بنده، فامیل بنده حق دخالت در ادارات را ندارند و حرف آنها حرف بنده هم نیست اگر قرار باشد به مدیری باید و نباید بگویم از طریق مسئول دفترم بیان خواهد شد.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با اشاره به پرداخت حق آلایندگی به شهرداری دوگنبدان اظهار کرد: اعتبارات مربوط به مسئولیت های اجتماعی را به شهرداری دوگنبدان اختصاص نداده ایم و در عوض این بخش از اعتبارات را صرف ساخت و احداث طرح ها در حوزه عمران روستایی و بهداشت و چمن های مصنوعی خواهیم کرد‌.

حسینی پور ادامه داد: در شرکت نفت در سنوات گذشته حق آلایندگی را نگه داشته تا مشنول زمان شود و این اقدان بصورت تعمدی صورت گرفته بود، اگر اقدام لازم صورت نگیرد آقایان ممنوع المعامله خواهتد شد، و از عمد اینکار را کردند تابتوانند در هیئت مدیره بمانند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۰
متن گزارش دارای اشتباهات تایپی زیادی است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار