بخشداری مرکزی املش خطاب به دهیاران
کد خبر: ۱۰۹۹۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴ 08 April 2023

رسیدگی به روستاها از وظایف مهم دهیاران استرسیدگی به روستاها از وظایف مهم دهیاران استرسیدگی به روستاها از وظایف مهم دهیاران است

عبدالحسین حسن پور به اتفاق سیدحسن رضوی دادستان وروسای ادارات از روستاهای بخش شهرستان املش بازدید کردند و از نزدیک جویای مشکلات مردم روستا شدند.

به گزارش خبرگزاری تابناک ، عبدالحسین حسن پور با بیان اینکه رسیدگی به روستاها از وظایف مهم دهیاران است افزود : با احیای روستاها حضور مردم در روستاها افزایش می یابد و این امرسبب کاهش مصرف انرژی در کلان شهرها می شود .

حسن پور با حضور در روستاهای املش با مردم دیداری داشت وضمن استماع صحبت های روستاییان از دهیاران خواستار بررسی مشکلات روستاییان شد

وی با بیان اینکه از دیدگاه و نظرات اساتید با مشخص کردن هدف برای رشد و توسعه روستا استفاده کنید ، اظهار داشت بادستور دکتراسداالله عباسی نماینده عالی دولت دراستان گیلان روستاها باید از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب گام نهند و رشد و پیشرفت روستاها برای همگان قابل روئیت باشد.

حسن پور خاطر نشان کرد: برای آنکه برنامه ها هر چه منظم تر در روستا اجرا شود باید برنامه های هدفمند و طرح های مدت دار تعریف کنید.
وی در ادامه از روستاهای البرز و جورکاسر بازدید کرد و از نزدیک مشکلات مردم را شنید و برای رفع مشکلات آنها به دهیاران دستورات لازم را ابلاغ کرد.
وی درهمین راستا خطاب به دهیاران هرنوع تخلف در روستا هادرخصوص ساخت ساز وموارد مشابه را سریعابه بخشداری ودادستانی گزارش نمایند

درپایان بازدید؛ بخشدارمرکزی املش از همکاری شبانه روزی دادستان ؛فرماندار املش تشکر وقدردانی کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار