کد خبر: ۱۰۹۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹ 11 October 2015
سخنگوی شورای اسلامی شهر لنگرود از اجرای طرح جمع‌آوری آب‌های سطحی در این شهر خبر داد.

رقیه سروری عصر امروز در نشست شورای اسلامی این شهر با بیان اینکه 9 نفر عضو شورای شهر لنگرود اولویت‌ها را مشخص کرده‌اند، اظهار کرد: استفاده از ریش‌سفیدها و نیروهای بالفعل و بالقوه نمایندگان مردم در محله‌ها با عنوان نماینده محله می‌تواند توسعه شهر را سرعت دهد.

وی توجه به بخش گردشگری، بازگشایی معابر و خیابان‌های جدید، ساماندهی و سرعت دادن به پروژه‌های عمرانی سطح شهر، ساماندهی سیستم اداری و ... را از برنامه‌های شورا و شهرداری شهر لنگرود ذکر کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر لنگرود با اشاره به اجرای آسفالت در شهر تصریح کرد: آسفالت‌هایی که در نیمه دوم سال گذشته انجام شده بود از کیفیت خوبی برخوردار نبود اما در سه ماه اخیر میزان مساحت آسفالت انجام شده خوب بوده و امیدواریم کیفیت آن نیز ماندگاری داشته باشد.

وی با بیان اینکه لوله‌گذاری آب‌های سطحی در حال انجام است، خاطرنشان کرد:  جمع‌آوری آب‌های سطحی در خیابان اصلی شهر مقداری با مشکل مالی مواجه و فنی مواجه شده بود که با پیگیری اعضای شورا و تلاش مجموعه شهرداری توانستیم آن را به نتیجه برسانیم.

سروری از احداث نماد نماز در میدان شهر لنگرود اشاره کرد و گفت: دو نفر از اعضای شورا پیگیر یک طرح جدید مناسب با فضای تاریخی و مکانی برای نصب نماز مذکور هستند.

وی هزینه المان در میدان شهر را حدود 30 میلیون تومان هزینه عنوان کرد و یادآور شد: هرگونه تغییر دوباره در زمینه نصب المان هزینه دربردارد و مردم حق دارند که نگران باشند و تلاش می‌کنیم کار نصب المان با مطالعه دقیق صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار