ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارندگی های گسترده اخیر گفت: یگان های ارتش این خطه در عملیات بازگشایی راه ها و امدادرسانی به مردم حضور یافتند.
کد خبر: ۱۰۹۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹ 17 February 2023

امیر سرتیپ دوم سیاوش میهن دوست افزود: بنابر اعلام نیاز ستاد بحران استان اصفهان، در شبانه روز گذشته امدادرسانی توسط یک فروند بالگرد ۲۱۴، ۶ دستگاه ادوات برف‌روبی، هشت دستگاه تانکر آب و کف کش، ۲ دستگاه کفی کمرشکن و هشت دستگاه خودرو دیگر انجام شد.

وی ادامه داد: امدادگران با مساعدت همه جانبه فرماندهان یگان‌های ارتش مستقر در منطقه اصفهان برای امدادرسانی به هموطنان و بازگشایی محورهای مواصلاتی و معابر شهرستان‌های استان اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد اعزام شدند.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: گروه ۴۴ ارتش، اعزام ٢ دستگاه خودرو کفی کمر شکن برای جابه‌جایی ادوات برف روبی و اعزام سه دستگاه خودرو کاماز به شهرکرد و اعزام تانکرهای آب به حکیم نظامی و بهارستان در شهر اصفهان برای رفع آبگرفتگی در برنامه داشت.

امیر میهن دوست اضافه کرد: همچنین گروه ۵۵ ارتش، ۲ دستگاه تانکر به خیابان حکیم نظامی جهت رفع آبگرفتگی اعزام کرد.

وی ادامه داد: گروه ۲۲ ارتش نیز با ارسال تجهیزات به مسیرهای مسدود شده کهگیلویه و بویر احمد، هوک و دولت قرین سمیرم، ضمن بازگشایی این مسیرها به راه ماندگان یاری رسانی کرد،

این ارشد نظامی خاطرنشان کرد: پایگاه چهارم هوایی و قرارگاه شهید نصر نیز علاوه بر اعزام بالگرد به شهرکرد و سمیرم جهت کمک های هوایی با اعزام تانکر به مناطق آبگرفته موجب تخلیه آب و بازگشایی مسیرها شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار