حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا خواجه پور امام جمعه از حضور حماسی و همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان مارگون در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کرد .
کد خبر: ۱۰۹۲۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 12 February 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این پیام آمده است :

اینک بار دیگر در یوم الله ۲۲ بهمن در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ملت مقاوم و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی با حضور گسترده و حماسی نقشه های دشمنان قسم خورده ایران اسلامی را نقش بر آب کرد .دشمنان این سرزمین از ماهها قبل به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن بودند.

 حضور پرشور و گسترده مردم ولایی و شهید پرور مارگون نشان داد که علیرغم همه تنگنا ها و موانع همواره بر سر عهد و پیمان خود با امام راحل و شهدا می باشند و تا پای جان برای بالا بردن پرچم این کشور و تحقق آرمان‌های انقلاب و امام خواهند ایستاد.

 اینجانب ضمن بزرگداشت این ایام و یوم الله ۲۲ بهمن و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم شیید پرور شهرستان مارگون و بخش‌های تابعه که در راهپیمایی شکوهمند یوم الله ۲۲ بهمن با حضور آگاهانه ضمن نمایش اقتدار همبستگی و وحدت مردم شهرستان که در حقیقت تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی بود صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم .

رحم اله خواجه پور

امام جمعه مارگون

پیام قدردانی امام جمعه از حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

پیام قدردانی امام جمعه از حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن

 

برچسب ها: 22بهمن ، خواجه پور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار