سید نادر صفوی میرمحله: فرماندار رضوانشهر خواستار رعایت الگوی مصرف گاز شد
کد خبر: ۱۰۸۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۵ 15 January 2023

سید نادر صفوی میرمحله:فرماندار رضوانشهر خواستار رعایت الگوی مصرف گاز شدسید نادر صفوی میرمحله:فرماندار رضوانشهر خواستار رعایت الگوی مصرف گاز شدسید نادر صفوی میرمحله:فرماندار رضوانشهر خواستار رعایت الگوی مصرف گاز شدسید نادر صفوی میرمحله:فرماندار رضوانشهر خواستار رعایت الگوی مصرف گاز شدسید نادر صفوی میرمحله:فرماندار رضوانشهر خواستار رعایت الگوی مصرف گاز شدسید نادر صفوی میرمحله:فرماندار رضوانشهر خواستار رعایت الگوی مصرف گاز شد

فرماندار رضوانشهر با بیان رعایت الگوی مصرف گاز در بخش های مختلف خانگی و صنایع گفت: با تداوم رعایت دستورالعمل های مربوطه در زمینه مصرف بهینه گاز از خاموش شدن گاز خانگی همسایگان و همنوعان خودمان جلوگیری کنیم.

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان ، امروز یکشنبه بیست و پنجم دی مهندس سید نادر صفوی میرمحله به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری با حضور در اداره گاز این شهرستان با تشکیل قرارگاه جهادی مدیریت گاز با اعضای قرارگاه گفت: با توجه به سیاست های دولت مردمی و تاکیدات استاندار گیلان مبنی بر مدیریت مصرف گاز در حوزه صنایع روزانه 6 میلیون متر مکعب کاهش مصرف گاز داشتیم.

وی اضافه کرد: مصرف گاز صنایع ماهیانه این شهرستان در حوزه صنالیع به میزان 2میلیون و پانصد هزار مترمکعب است که این میزان مصرف شامل نیروگاه سیکل ترکیبی یک هزار مگاواتی پره سر نمی باشد.

فرماندار رضوانشهر گفت: میزان گار مصرفی در رضوانشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل 33 درصد افزایش داشته است که این افزایش بدلیل توسعه شبکه و انشعابات، برودت هوا، افزایش مشترکین و افزایش صنایع در شهرستان می باشد.

صفوی با بیان تعداد مشترکین گاز گفت: هم اکنون به میزان 32 هزار و 772 مورد مشترک گاز در این شهرستان از این انرژی بهره مند هستند که از این تعداد 29 هزار و 789 مشترک خانگی و مابقی مربوط به بخش تجاری و صنایع می باشند.

فرماندار رضوانشهر در ادامه ضمن هشدار به مدیران و دستگاه های مختلف که نسبت به دستورالعمل های صادره مبنی بر همکاری و صرفه جویی در مصرف گاز بی توجه بوده اند، گفت: در همین راستا تعداد 30 مورد گاز ادارات در خارج از ساعات اداری کنترل و قطع گردید.

صفوی همچنین تعداد مشترکین پرمصرف خانگی را 37 مورد عنوان کرد و افزود: اخطار های لازم مبنی بر همکاری و رعایت الگوی مصرف در شرایط کنونی به مشترکان مربوطه ابلاغ گردید، که در همین راستا نسبت به قطع 4 مورد واحد اماکن تجاری اقدام گردید

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: رضوانشهر بدلیل وجودcgs موجود با ظرفیت بالا در این مناطق بعنوان قطب توزیع گاز در غرب گیلان می باشد ، که تامین کننده گاز مصرفی شهرستان های همجوار از جمله انزلی، ماسال و تالش را در مواقع بحران یا اضطرار بر عهده دارد.

وی همچنین در ادامه ضمن برشمردن ظرفیت و توانمندی های رضوانشهر در زمینه گاز بیان کرد: تعداد 4 جایگاه cgs و 14 تا ایستگاه tbs داخل شهر موجود می باشد.

فرماندار رضوانشهر گفت: هم اکنون در راستای پایداری گاز خانگی و جلوگیری از هر گونه افت فشار، جایپاه های cng در سطح مناطق مختلف رضوانسشهر و پره سر و همچنین شهرک های صنعتی به جزء صنایع غذایی و زنده پروری قطع می باشد

صفوی گفت: در شهرستان رضوانشهر تعداد 50 نیروه آماده باش هستند و به صورت شبانه روزی در امر پایداری گاز خانگی مشغول خدمت می باشد.

وی در حین بازدید از ایستگاه 200 هزار متر مکعبی رضوانشهر با تاکید بر استفاده از تمامی ظرفیت های موجود اعم از رسانه ها و شبکه های اجتماعی نسبت به ارائه آموزش و فرهنگ سازی در زمینه مصرف گاز، گفت: با رعایت الگوی صحیح مصرف از خاموش شدن گاز خانگی همسایه و هم نوع خودمان جلوگیری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار