جشن بزرگ میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)و سلاله پاکش امام خمینی (ره) از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای
کد خبر: ۱۰۸۷۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵ 15 January 2023

جشن بزرگ میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)و سلاله پاکش امام خمینی (ره) از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچایجشن بزرگ میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)و سلاله پاکش امام خمینی (ره) از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچایجشن بزرگ میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)و سلاله پاکش امام خمینی (ره) از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچایجشن بزرگ میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)و سلاله پاکش امام خمینی (ره) از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچایجشن بزرگ میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)و سلاله پاکش امام خمینی (ره) از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچایجشن بزرگ میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)و سلاله پاکش امام خمینی (ره) از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچایجشن بزرگ میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)و سلاله پاکش امام خمینی (ره) از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچایجشن بزرگ میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)و سلاله پاکش امام خمینی (ره) از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای

گزارش خبرنگار تابناک گیلان
در سالروز میلاد با سر سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سلاله پاکش امام راحل،جشن با شکوهی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر کلاچای و با حضور مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری گیلان، فرماندار رودسر، بخشدار کلاچای، امام جمعه کلاچای، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و با حضور گرم و پرشور خانواده بزرگ شهرداری شامگاه شنبه در سالن بصیرت اداره آموزش و پرورش کلاچای برگزار شد.

از نکات جالب و قابل توجه که بر اهمیت و کیفیت این جشن باشکوه افزود، می توان به اجرای ویژه برنامه های مفرح و شاداب همچون موسیقی محلی، شعبده بازی و... اشاره کرد که طراوت و شادابی خاصی به حاضرین در این جشن بخشید.

مدیر کل دفتر شهری و شوراهای استانداری گیلان در این مراسم از ابتکار بزرگ شهرداری و شورای محترم در برگزاری این جشن ستود و گفت:
شهرداری و شورا علاوه بر پرداختن به مباحث عمرانی توجه جدی به مباحث فرهنگی و هنری و ایجاد بستر نشاط و شادابی برای مردم دارد.

محمد رضا شهاب زاده "فرماندار رودسر در این مراسم با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) بیان کرد: فرصت را مغتنم شمرده و این عید بزرگ را به همه شما و خانواده بزرگ شهرداری تبریک عرض می نمایم.
وی توجه به مباحث فرهنگی را عملی ارزشمند ذکر که شهرداری و شورا خود را متعهد به انجام آن دانستند.

امام جمعه کلاچای هم از بانیان و از دست اندرکاران برگزاری این جشن قویا تشکر کرد.
کامران علیپور کلایه "رئیس شورای اسلامی شهر کلاچای برگزاری این جشن را فرصتی ارزشمند برای ارج نهادن به خدمات کارکنان و خانواده بزرگ شهرداری عنوان کرد

اشکان هاشم زاده " عضو شورای اسلامی شهر کلاچای هم این روز بزرگ را به مادران سرزمین ایران اسلامی تبریک گفت و از مدیریت شهری که تدارک این ویژه برنامه فرهنگی را داشتند تشکر کرد.

مهدی رشاد " شهردار کلاچای تصریح کرد: اگر امروز موفقیتی در شهر حاصل شده آن را مدیون عزیزان شورا و زحمات خانواده بزرگ مدیریت شهری شهر کلاچای می دانم.
وی همچنین از تلاش های کارکنان شهرداری که الحق و الانصاف شبانه روزی تلاش می کنند قدردانی کرد.
شهردار کلاچای برگزاری این جشن بزرگ را تشکر از خانواده بزرگ شهرداری اعلام کرد.
پایان بخش این برنامه اهدای لوح تقدیر و سپاس به خانواده بزرگ شهرداری، فرزندان شاهد، خبرنگاران، مادر شهیده سلامت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار