بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از طرح‌های حوزه راه گیلان
کد خبر: ۱۰۸۶۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰ 07 January 2023

خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی به همراه استاندار گیلان از روند عملیات اجرایی ساخت راه آهن رشت - بندر کاسپین و نیز کنارگذر شهرستان بندرانزلی بازدید کرد.

به گزارش تابناک گیلان ؛ استاندار گیلان در این بازدید‌ها با اشاره به اهمیت طرح خط ریلی رشت- بندرکاسپین در توسعه گیلان و کشور، بر سرعت بخشیدن در اجرای این طرح و نیز ضرورت فازبندی کنارگذر بندرانزلی و تحویل به موقع به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همزمان با ساخت پل تاکید کرد.
دکترعباسی با اشاره به اختصاص اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی از محل سفر رئیس جمهوری به استان افزود: در اجرای طرح‌های حوزه راه در گیلان مشکل منابع و مصالح وجود ندارد و فعالیت کارگاهی نباید تعطیل شود.
وی با اشاره به اینکه برای تکمیل کردن طرح‌های نیمه تمام، عزمی جهادی و انقلابی مورد انتظار است گفت: تکمیل طرح کنارگذر انزلی با توجه به اختصاص اعتبار از محل سفر رئیس جمهور، ۲۳۸ میلیارد تومان ماده ۵۶ و همچنین دیگر منابعی تامینی با پیگیری‌های مسئولان استان و مشارکت نماینده شهرستان، با نظارتی جدی صورت گیرد.
استاندار گیلان با بیان اینکه بهره برداری از یک باند کنارگذر بندرانزلی درسریعترین زمان مورد تاکید است، خواستار اهتمام جدی پیمانکاران و اتمام طرح در زمان مقرر شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار