کد خبر: ۱۰۸۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱ 27 December 2022

به گزارش تابناک مازندران ، سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران صبح امروز در دیدار وزیر آموزش و پرورش با نماینده ولی فقیه، در گفت و گویی اظهار کرد:

اقدام وزیر آموزش و پرورش برای تهیه کاغذ کتاب آموزشی بسیار ارزنده بوده و زمینه توسعه اشتغال در این استان را فراهم کرده است.

بر اساس این گزارش ، وی در ادامه گفت:

در مازندران ظرفیت مناسبی آموزشی در اختیار داریم، نیروهای تحصیل‌کرده‌ای مازندران در اقصی نقاط کشور و حتی در بسیاری از کشورها می‌درخشند، نیروی انسانی بسیار با ظرفیت مناسبی در این استان دارد.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش استان جایگاه رفیع و مناسبی دارد، متناسب با جایگاه اقدامات خوبی توسط این نهاد انجام داده اما ظرفیت‌های مازندران بسیار بالاتر است و انتظار داریم که این ظرفیت‌ها بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: مازندران سهم مناسبی در تولید محصولات کشاورزی با ۳ هزار و ۶۰۰ روستا است اما متناسب با این بخش تربیت نیروی انسانی مناسبی نداشتیم، خلا هنرستان‌های که زمینه توسعه کشاورزی را پر کند احساس می‌شود.

حسینی‌پور یادآور شد: اگر هنرستان‌های بخش کشاورزی استان فعال شود تحول اساسی در این حوزه ایجاد می‌شود.

 یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در آغاز سفر به مازندران پس از حضور بر مزار شهید گمنام در استانداری همراه حسینی‌پور، استاندار مازندران، بابایی کارنامی، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس،‌ سلگی، معاون سیاسی امنیتی استاندار، نوبخت، فرماندار ساری، کمالی، مدیرکل آموزش و پرورش استان و سایر مسؤولان با حضور در گلزار شهدای ساری به مقام شامخ شهیدان ادای احترام و با آرما‌ن‌های گلگون کفنان انقلاب تجدید میثاق کردند. ‎‎‎‎‎‎ 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار