جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان رودسر برگزار گردید
کد خبر: ۱۰۸۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۰ 25 December 2022

جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان رودسر برگزار گردیدجلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان رودسر برگزار گردیدجلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان رودسر برگزار گردیدجلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان رودسر برگزار گردید

فرماندار رودسر، روند طرح تفکیک زباله از مبدا در شهرستان رودسر به خوبی پیش می رود
به گزارش خبرگزاری تابناک از رودسر؛ فرماندار رودسر روز شنبه در نشست کارگروه مدیریت پسماند گیلان، روند طرح تفکیک زباله از مبدا در این شهرستان را خوب توصیف و گفت: تلاش می کنیم تا حصول به نتیجه مطلوب آن را با قوت و جدیت بیشتر دنبال کنیم و خوشبختانه عزم و اراده جدی و جمعی در این زمینه وجود دارد.
"محمد رضا شهاب زاده " از برگزاری 12جلسه ستاد مدیریت پسماند در طی این مدت در این شهرستان خبر داد و افزود: به تفکیک با دهیاران، شهرداران و بخشداران نشست مدیریت پسماند به صورت کاربردی برگزار شده است.
وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در حوزه مدیریت پسماند در این شهرستان صورت گرفته که آثار و نتایج آن را در روزهای آتی به وضوح خواهیم دید اظهار کرد: قراین گویای این واقعیت است که میزان مشارکت مردم در امر تفکیک زباله از مبدا در این شهرستان از 40درصد قبلی به 60درصد در دی ماه رسیده و این روند خوبی است.
◀️فرماندار رودسر اضافه کرد: برابر آمارها در این شهرستان از 16روستای پاک، این میزان هم اکنون به 30روستا در حوزه طرح تفکیک زباله از مبدا رسیده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار