مناسبت هفته سواد آموزی آیین عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدا و بازدید از خانواده شهدای شهرستان دنا برگزار گردید.
کد خبر: ۱۰۸۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷ 22 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، باحضور مدیر کل آموزش و پرورش ، معاونت سواد آموزی استان ، جمعی از معاونین و اعضای حوزه ستادی اداره کل آموزش و پرورش ، اداره آموزش و پرورش شهرستان دنا ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران این شهرستان ، آیین عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدای روستای بنستان برگزار گردید .

 

 مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این آیین ضمن عرض تسلیت شهادت بانوی دو عالم و عرض تبریک هفته سواد آموزی ، شهدای عرصه سواد آموزی استان را یازده نفر عنوان کرد که سه تن از این شهدا اهل شهرستان دنا هستند.

 

حسنعلی عزت‌خواه از مردم استان کهگیلویه وبویراحمد به عنوان مردمی ولایتمدار نام برد و گفت : شهدای سواد آموزی کسانی بودند که با تبعیت و تاسی از کلام حضرت امام از جهاد سواد آموزی و مبارزه با جهل و بی سوادی به سمت جهاد مبارزه و مقابله با متجاوزین به خاک و میهن اسلامی حرکت کردند و وجود خویش را نثار انقلاب و اسلام و میهن نمودند .

 

  وی افزود : سواداموزی بر اساس گفته حضرت امام شکل گرفت و حرکتی بود در راستای عدالت اجتماعی که خوشبختانه در استان ما هم در طول این چهار دهه رشد خوبی داشته ایم و بر اساس اطلاعات سال ۱۴۰۱ نرخ با سوادی در این استان از ۲۸ درصد قبل از انقلاب الان به قریب ۹۶ درصد رسیده ایم .

 

 عزت خواه اظهار امیدواری کرد: با وجود روحیه جهادی و انقلابی حاکم بر حوزه سوادآموزی و همت والای این تیم در آینده نزدیک شاهد زدودن کامل غبار جهل و بیسوادی باشیم.

 

  در این آیین سید حمره باقری نژاد معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش استان نیز شهدا را چراغ راه جامعه اسلامی بیان کرد و گفت : یکی از دلایل پویایی جوامع اسلامی و بالاخص جامعه شیعی موضوع ، شهید ، شهادت و شهادت طلبی هست.

 

 وی بیان کرد : تا زمانی که در مسیر شهدا باشیم و از نور وجودشان در زندگی شخصی و جمعی بهره ببریم از هر گونه آسیب در امان خواهیم بود 

 .

    باقری نژاد گفت : هفتم دی ماه یاد آور دستور مدبرانه ، امام ( ره ) در خصوص تشکیل نهضت سواد آموزی و مبارزه با جهل و بی سوادی است .که بر اساس روز شماری که ما داریم از امروز تا هفتم دی ماه برنامه هایی چون ؛ گل افشانی و غبار روبی از گلزار شهدا ، بازدید خانواده شهدای سواد آموزی ، تجلیل از پیشکسوتان عرصه سواد آموزی ، برنامه زنده تلویزیونی و رادیویی در زمینه ارزش سواد و تبلیغ و تشریح عملکرد این معاونت ، نشست با اصحاب رسانه ، مسابقه کتابخوانی و .....خواهیم داشت.

 

 در پایان این مراسم با اهدای لوح یادبود ، از خانواده های سه تن از شهدای سر افراز سواد آموزی تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی حسین
|
Ukraine
|
۱۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
با سلام و ضمن تشکر از شما ، خدایی بررسی کنید ببینید این راهنمایان نهضت سوادآموزی شهرستان دنا هر هفته چند دقیقه در محل کار هستن یا کاری انجام می دهند که این امر باعث دلسردی همکاران در این شهرستان شده ، اگه بتونید بررسی هم کنید ببینید چه نسبتی با کادر اداری این مدیریت دارند عالی میشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار