تاکید فرماندار لنگرود بر پروژه های دریا محور در شهرستان
کد خبر: ۱۰۸۲۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰ 15 December 2022

جلالی با تاکید بر اینکه پروژه های دریامحور در شهرستان لنگرود باید پررنگ دیده شود، گفت: بندر گردشگری دریایی چمخاله پروژه کم‌نظیری در  شمال کشور است و باید پروژه های شهرستان  به سمت دریا محور بودن سوق یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک گیلان از لنگرود، محمدرضا جلالی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان لنگرود با محوریت بررسی رشد اقتصادی هشت درصد که امروز( پنج شنبه، ۲۴ آذر) با حضور کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن توجه بر پیشرفت ایرانی اسلامی، گفت: در معنای پیشرفت، رشد، ترقی، تکامل و توسعه وجود دارد و مطلوب انسان ها در جوامع مختلف است اما الزاما به این‌معنا نیست که همه این‌مفاهیم در نزد همه ملل به یک معنا باشد.

فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به نیازهای بی حد و حصر که قطعا مقوله پیشرفت را در ذهن ها تغییر می دهد، تصریح کرد: این امر حاصل پیوند همیشگی چنین مفاهیمی با منظومه باورها، ارزش ها و نگرش های افراد جامعه است که در پیوست های فرهنگی باید بیشتر به آن  توجه شود.

جلالی شاخصه مهم رشد و پیشرفت را عدالت اجتماعی عنوان و خاطرنشان کرد: در شاخصه ارزیابی پیشرفت، قطعا یکی از این شاخصه ها،  اعتماد ملی و عزت ملی است که  در طی سنوات گذشته رشد و تعالی خوبی داشته است اما در بحث عدالت باید  این امر در همه حوزه ها محقق شود و  تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله وجود دارد.

وی با اشاره به بحث افق و اینکه بحث پروژه و برنامه های کوتاه مدت با افق متفاوت است، اذعان کرد: افق باید دست نیافتنی باشد و در شهرستان لنگرود حائز مواهب متعدد طبیعی و ظرفیت های انسانی هستیم به طوری که در حوزه گردشگری ظرفیت های زیادی وجود دارد که باید به بالفعل تبدیل شود.

فرماندار شهرستان لنگرود با تاکید بر اینکه پروژه های دریامحوری در شهرستان باید  پررنگ دیده شود، افزود: بندر گردشگری دریایی چمخاله پروژه کم‌نظیری در  شمال کشور است و باید پروژه ها به سمت دریا محور بودن سوق یابد.

 

وی با بیان اینکه رسیدن به رشد اقتصادی هشت درصد در شهرستان باید محقق شود، اظهار کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان باید ظرف حداکثر یک هفته آینده پروژه های سازمان ها را در سامانه ساوانا ثبت و نتیجه گزارش های خود را در جلسه آینده ارائه دهند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار