بزرگترین نمایش ترکیبی کشور در دو شب نخست تنها 15 دقیقه توانست به اجرا خود ادامه دهد.
کد خبر: ۱۰۷۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰ 16 November 2022

امسال یکی از برنامه های اصلی معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در ایامی که به نام ایثار و شهادت مردم اصفهان ثبت شده، «تا پای جان» نام دارد که با همکاری نیروی زمینی ارتش و گروه 44 توپخانه از دوشنبه 23 آبان‌ماه تا روز یکشنبه 29 آبان‌ماه در پادگان گروه 44 توپخانه ادامه خواهد داشت.
این ویژه‌برنامه مناسبتی برای حضور 5 هزار مخاطب برنامه‌ریزی شده است. بازسازی عملیات محرم یعنی همان عملیاتی که 370 اصفهانی در آبان‌ماه سال 61 در آن به شهادت رسیدند و در 25 آبان‌ماه سال 1361 تشییع شدند، مهم‌ترین برنامه این رویداد است.
اما دو روز از اجرا این برنامه می گذرد دو روزی که این اجرا با هزینه ای که برای آن در نظر گرفته شده بود نتوانست عملکرد موفقی داشته باشد و اجرا آغاز نشده به پایان رسید.

سوال اساسی از برگزار کنندگان این ویژه برنامه این است که آیا شرایط فعلی کشور را از آن آگاهی لازم نداشته اند؟
برنامه ریزی برای برگزاری برنامه ای که با محتوای اعتقادی مردم و روز مهم ایثار و شهادت مردم اصفهان است توسط کدام اتاق فکری استخراج شده که نتیجه آن چنین دست آوردی باشد؟

گاهی اوقات برنامه ریزی به خصوص در حوزه فرهنگی شهر خلاف ماهیت خود عمل می کند و نتایجی را به بار می آورد که پاک کردن آن از حافظه مردم غیرقابل تصور خواهد بود.

روز ایثار و شهادت مردم اصفهان در تقویم ثبت شده است تا کل کشور فراموش نکنند مردم این خطه از جان خود برای حفظ خاک این مرز و بوم گذشتند مردم اصفهان تا پای جان برای کشور و حفظ ارزش های آن ایستاده اند اما برخی از برنامه های پرهزینه در شرایط نادرست باعث میشود نتایجی معکوس را شاهد باشیم.

باید منتظر ماند و دید مسئولان برگزاری این برنامه برای شب های آینده چه برنامه ای دارند تا این حجم از نارضایتی اندکی کاهش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار