کد خبر: ۱۰۷۶۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰ 09 November 2022

 

تابناک/گیلان نماینده رودسر و املش در مجلس، بهره برداری از پروژه آبرسانی املش را نیازمند اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی دانست و بیان کرد: به دنبال تامین منابع منابع از کانال وزارت نیرو هستیم.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری در گفت وگو با ایسنا، یکی از مشکلات اصلی شهر املش طی سال های اخیر را مشکل تامین آب آشامیدنی این شهر دانست و اظهار کرد: مشکل آب آشامیدنی یکی از مطالبات مردم در حوزه انتخابیه بنده است.

 

نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با پیگیری های صورت گرفته توانستیم در اعتبارات سال ۱۴۰۰ هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای پروژه مذکور جذب کنیم، گفت: دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای خرید زمین و مابقی برای خرید تجهیزات ساخت مخزن ۳۰۰۰ مترمکعبی هزینه شد.

وی بهره برداری از پروژه آبرسانی املش را نیازمند اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی دانست و بیان کرد: به دنبال تامین منابع منابع از کانال وزارت نیرو هستیم.

حجت الاسلام صفری، از سفر رئیس بنیاد مستضعفین به شهرستان املش در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با دستور ویژه مهندس فتاح از منابع در اختیار بنیاد مستضعفین اعتبار، لازم تامین و ابلاغ شود

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار