کد خبر: ۱۰۷۵۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۶ 03 November 2022

 

 

مهراب‌پور با بیان اینکه پاکسازی رودخانه از سنبل آبی از دهانه رودخانه به طول ۵ کیلومتر باید انجام شود، افزود: دو طرف رودخانه به طول ۳۰۰ متر به سمت رادارکومه این پروژه اجرایی شده است و عملیات کلی به ۲ سال زمان نیاز دارد.

بگزازش خبرگزاری تابناک گیلان مهران مهراب‌پور در گفتگو با تابناک با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای پدافند غیرعامل از آغاز عملیات تنظیف، ضایعات برداری و سنبل‌زدایی رودخانه چاف و چمخاله خبر داد و گفت: این کار حدود یک ماهی است که آغاز شده است.

سخنگوی شورای شهر چاف و چمخاله با بیان اینکه پاکسازی و ضایعات برداری رودخانه از سنبل آبی از دهانه رودخانه به طول ۵ کیلومتر باید انجام شود، افزود: دو طرف رودخانه به طول ۳۰۰ متر به سمت رادارکومه این پروژه اجرایی شده است و عملیات کلی پروژه به ۲ سال زمان نیاز دارد.

مهراب‌پور به اعتبار مورد نیاز ۲۰ میلیارد تومانی برای این پروژه اشاره کرد و گفت: یک میلیارد تومان به شهرداری نیز در راستای پاکسازی از سنبل آبی به شهرداری اختصاص یافته است.

وی افزود: برای نابودی سنبل آبی عملیات تنظیف، ضایعات برداری، سنبل‌زدایی و در مرحله آخر دیواره‌سازی توسط پیمانکار صورت می‌گیرد و بنا به گفته پیمانکار تا ۵ سال هیچگونه سنبل آبی وجود نخواهد داشت.

عضو شورای چاف و چمخاله از بودجه ۲۴ میلیارد تومانی شهرداری در سال جاری خبر داد و گفت: چند پروژه گردشگری نظیر ادامه پیاده روسازی زیر رودخانه چمخاله، احداث خیابان تندرستی به طول ۴۵ کیلومتری از چمخاله تا تازه آباد، پروژه پیاده رو از پل چمخاله به سمت چاف سه پروژه بزرگ این شهر هستند.

وی از تحقق ۷۰ درصدی بودجه شهرداری خبر داد و گفت: بزرگترین مشکل چاف و چمخاله زمین‌های ملی این شهر است که امیدوارم پیگیری‌های مسوولان منجر به رفع این معضل شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار