کد خبر: ۱۰۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۳ 05 October 2015
خبرگزاری شبستان: فرماندار لنگرود از تشییع ۶ قربانی این شهرستان عصر فردا(۱۳ مهر) از سپاه ناحیه به سمت مرکز شهر خبر داد.

سیدرضا جوادپور، فرماندار لنگرود در خصوص حادثه دیدگان فاجعه منا به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: از شهرستان لنگرود 45 زائر از کاروان رودسر به حج مشرف شدند که به دلیل بی کفایتی آل سعود 11 نفر از حاجیان لنگرود قربانی شدند.

 

 وی با بیان اینکه در دیدار خانواده ها مواردی چون محل تدفین، تشییع پیکرها، برگزاری مراسم ها و درخواست های خانوادها بررسی شد، افزود: در دو گروه ورود پیکرهای جانباختگان 6 لنگرودی به نام های ابراهیم فخری، حیدر حسینی، کریم پورتقی مقدم، علی اصغر صالحی، احمد اسماعیلی چافی و حبیب ترابی به لنگرود منتقل شدند.

 

جوادپور ادامه داد: مراسم تشییع 6 قربانی لنگرود عصر فردا ساعت 14:30 از سپاه ناحیه به سمت مرکز شهر برگزار می شود که از مرکز شهر توسط آمبولاس به مکان های مشخص شده منتقل می شوند.

 

فرماندار لنگرود با بیان اینکه عصر پنج شنبه مراسم یادبود قربانیان منا در مسجد جامع این شهرستان برگزار می شود، خاطرنشان کرد: طی دیداری که با خانواده حادثه دیدگان انجام شد برخی وصیت داشتند تا در کنار قبور خانواده خود یا محل دیگری تدفین شوند که در این خصوص باید طبق وصیت نامه عمل کرد و بقیه نیز طبق تایید مقام معظم رهبری در مزارهای شهدا شهرستان تدفین می شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار