کلیات طرح بازآفرینی خیابان سپه بندرانزلی به تصویب رسید
کد خبر: ۱۰۵۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۶ 25 July 2022

کلیات طرح بازآفرینی خیابان سپه  بندرانزلی  به تصویب رسیدکلیات طرح بازآفرینی خیابان سپه  بندرانزلی  به تصویب رسیدکلیات طرح بازآفرینی خیابان سپه  بندرانزلی  به تصویب رسید

 

به گزارش خبرنگار تابناک از روابط  عمومی   و امور بین‌الملل شهرداری بندر انزلی  چهل  و سومین جلسه عادی و علنی شورای اسلامی شهر بندرانزلی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر بندرانزلی، شهردار و کارشناسان شهرداری، با موضوع گزارش کارشناسان درخصوص طرح بازآفرینی خیابان سپه، نامه شهرداری درخصوص راه اندازی نرم افزار شهرسازی و اخذ قبوض از طریق شناسه قبض و پرداخت، نامه شهرداری درخصوص قدرالسهم زمین آقای محمدرضا، مانی و میترا جملگی بابک، نامه شهرداری درخواست مجوز پرداخت مبلغ ده میلیون ریال برای عید قربان و غدیر به کلیه پرسنل در محل شورا برگزار شد.

مهدی خلیلی، شهردار بندرانزلی در این جلسه عنوان نمود وضعیت خیابان  سپه به حالت اورژانسی رسیده و برای رفاه حال شهروندان و کسبه نیاز به اجرای طرح باز آفرینی این خیابان هستیم.

وی با بیان اینکه در اجرای این پروژه باید نهایت دقت را داشته باشیم افزود: این یک  ابر پروژه خواهد بود و تاثیرات فرهنگی و اجتماعی زیادی روی شهر خواهد گذاشت.

شهردار انزلی تصریح نمود: نظر شهرداری و مشاور پیاده محور بودن این طرح است و امیدوارم کلیات آن به تصویب برسد.

وی خاطر نشان نمود: علاوه بر اینکه  موضوعات فنی باید مد نظر قرار گیرد با ذی نفعان، کسبه و مردمی که در این خیابان رفت و آمد می نمایند باید جلسه داشته باشیم و  نهادهای نظارتی و اجرایی باید خود را آماده همراهی کنند و طی جلسات نهایت هماهنگی با اداره های حفار مانند برق، آبفا و... را داشته باشیم.

شهردار انزلی تصریح نمود: با اداره میراث فرهنگی و پلیس راهور نیز باید در مورد مسائل ترافیکی هماهنگی ایجاد شود.

شهردار انزلی با بیان اینکه شهرداری توجه به سایر بافت های تاریخی شهر را نیز در دستور کار قرار داده افزود:  اگر روند بازآفرینی خیابان سپه مثبت باشد مطالعات کهنه بازار هم که در دستور کار قرار دادیم شروع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد از مطالعات مربوط به سال ۹۵ هم استفاده نمودیم و برای جذب بودجه از ستاد بازآفرینی نیز باید از مشاور استفاده نماییم.بعد از بحث و گفتگو و تبادل نظر بین اعضای شورای اسلامی شهر کلیات طرح بازآفرینی خیابان سپه مصوب شد.

زهرا رگان، عکاس و خبرنگار تابناک

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار