کد خبر: ۱۰۵۸۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۹ 24 July 2022

 

تابناک/گیلان فرماندار لنگرود گفت: تمام تیم‌های امدادی و خدماتی شهرستان  لنگرود در پی هشدار نارنجی مبنی بر بارش باران و آبگرفتگی در آماده‌باش کامل قرار دارند.

 

محمدرضا جلالی در گفت وگو با تابناک با اشاره به پیش بینی هواشناسی و صدور هشدار نارنجی مبنی بر بارش باران و احتمال آبگرفتگی اظهار کرد: دستگاه‌های متولی مثل شهرداری‌ها برای جلوگیری از طغیان رودخانه‌ها، هرچه سریع تر لایروبی و پاکسازی رودخانه‌ها را به اتمام رسانده و دهیاران روستاهای شهرستان لنگرودرا برای مقابله با سیلاب نیز آمادگی کامل را داشته باشند.

 

وی افزود: باران شدید موجب ریزش سنگ و گل و لای کوه به اطاقور ودیوشل وطالش محله می‌شود و راهداری و پلیس راه با آمادگی کامل، جاده را برای تردد در این روزها پرتردد تابستان آماده کنند.

 

فرماندار لنگرود گفت: در سال‌های گذشته بارش باران و سیلاب به ایستگاه پمپاژ و تصفیه خانه بهارستان خسارت وارد کرد و شرکت آب و فاضلاب با همکاری بخشداری مرکزی، برای پیشگیری از تکرار مشکل و قطعی آب اقدامات لازم را انجام دهند.

 

محبی از پایگاه امداد و نجات هلال احمر در محور پرتردد لنگرود به لاهیجان ولنگرود به شلمان خواست برای تغذیه و اسکان اضطراری مسافران آمادگی کامل داشته باشد.

 

وی با اشاره به احتمال بارش باران از ظهر امروز ضمن تاکید بر لزوم آمادگی راهداران برای تامین امنیت و خدمات رسانی به خودروها در محورهای مواصلاتی شهرستان لنگرودا از لزوم تجهیز دو تیم تخصصی راهداری به بیش از ۱۰ دستگاه لودر، گریدر و کامیون خبر داد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار