بسته ویژه استانی تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱ 02 October 2015
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.

نامزد اصلاح طلب تالشی ، نیامده کنار کشید

در روزهای اخیر ، درج خبری مبنی بر احتمال ورود چهره ای علمی و اکادمیک با مشی اصلاح طلبی از بخش تالش شمالی به صحنه انتخابات شهرستان تالش ، به سرعت به تیتر یک محافل سیاسی سه شهرستان تالش ماسال رضوانشهر تبدیل شد .

از ان جایی که اعلام کاندیداتوری در تالش پدیده ای عادی به شمار می اید اما بازخوردها نسبت به این خبر بسیار متفاوت تر بوده و موجب ان شد که حساسیت زیادی را برانگیزد.

میتوان گفت در خلا وجود چهره ای اصلاح طلب و مورد مقبول خواص در سطح سه شهرستان و برخی پایتخت نشینان ٬از دلایلی می باشد که واکنش ها را نسبت به ورود احتمالی این کاندید ٬که گفته میشود رایزنی هایی را با افراد شاخص اصلاح طلب اغاز نموده ، تا به این حد بالا برده است .

از دلایل دیگر حساسیت جاری ، قطعا پایگاه منطقه ای این کاندید احتمالی ( بخش کرگانرود و حویق ) میباشد که با پایگاه رای 20 تا 30 هزار تایی ، همواره حیات خلوت کاندیداهای غیر بومی منطقه بوده است  حدودا ارایی برابر با کل ارای شهرستان ماسال و شاندرمن که اکنون دارای 6 کاندید میباشد.

با این وجود عده ای که منافع خود را در خطر میدیدند سعی کردند این خبر را شایعه ای بی پایه و اساس عنوان کنند و عده ای نیز بران شدند تا نام و مشخصات کاندید احتمالی را بیابند . در این بین نام های متفاوتی توسط لیدرهای انتخاباتی مطرح شد از دکتر پورعبادی دکتر دوستدار دکتر عباسی دکتر فلاح تا جناب صابر میرعطایی ٬که جملگی از بخش تالش شمالی به حساب میایند.

از نام صابر میر عطایی به عنوان اولین گزینه محتمل در محافل رونمایی شد که تالشان نیوز را بر ان داشت تا در جهت تنویر افکار عمومی نظر این فعال سیاسی کهنه کار را در خصوص اتفاقات اخیر جویا شود .

گفتنیست جناب صابر میرعطایی سابقه ی سه دوره عضویت در شورای مرکزی خانه احزاب کشور را داراست که اخیرا نیز با رای حداکثری به عنوان بازرس اول خانه احزاب انتخاب شدند .وی همچنین یکی از اعضای شورای موسس تشکل دانشجویی مجمع دانشجویان و فارغ التحصیلان گیلانی نیز میباشد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ، متولد منطقه ی شیراباد از توابع بخش حویق ٬که احتمال کاندیداتوری اش در روز های اخیر بر سر زبان ها افتاده بود ٬در گفتگویی با تالشان نیوز ضمن رد احتمال کاندیداتوری اش عنوان نمود : خبری که مبنی بر احتمال ورود چهره ای اکادمیک علمی و اصلاح طلب از بخش تالش شمالی که اخیرا در خروجی خبرگزاری ها قرار گرفته است ٬ صحت دارد.

البته وی تاکید کرد که فعلا در مرحله ی رایزنی با بزرگان هستیم در صورت اجماع حداکثری که انشالله به زودی میسر خواهد شد نظر خود رو به مردم فهیم تالش اعلام خواهیم کرد .وی ادامه داد : وظیفه ی خواص بنا بر منویات رهبر معظم انقلاب ، تشویق تمامی احاد مردم و تشکل ها به حضور پرشور در انتخابات برای نقش افرینی در راستای پیشرفت و اعتلای کشور میباشد . از این جهت مجمع دانشجویان و فارغ التحصیلان گیلانی پس از یک دهه فعالیت مستمر قصد دارد علی رغم بی مهری های روا داشته شده در دولت گذشته نسبت به تشکل های مردم نهاد ، فعالیت خود را از سر گرفته و در انتخابات اتی مجلس حضور پور شوری را از خود بر جای بگذارد.

میرعطایی رایزنی ها بر سر کاندیداتوری مهندس منوچهر پورعزیزی را هم تایید نمود و گفت : جناب مهندس پورعزیزی به عنوان اولین دبیر کل مجمع ، از نیروهای با ارزش و توانمند ما بودند که علی رغم پیگیری ها و موافقت های اولیه از سوی چهره های ملی و منطقه ای تاثیر گذار ٬ به علت حضور برادرشان در عرصه انتخابات صلاح بر ان دانستند که اخلاق را زیر پا نگذارند و از حضور در انتخابات منصرف شدند .

با این اوصاف برخی دوستان تصمیم بران گرفتند در پی چهره ی جدیدی باشیم تا به مردم تالش در این دور تکرار موجود در شهرستان، معرفی کنیم . اعتقاد داریم گزینه ی بر سر میز که اتفاقا از اعضای خوش نام مجمع دانشجویان و فارغ التحصیلان گیلانی نیز میباشد از توانایی های بالقوه ای در سطح ملی برخوردارست و میتواند فرهیختگان منطقه را با خود به همراه کند . باید منتظر ماند و دید که در نهایت نظر مجمع به چه صورت خواهد بود .میرعطایی در خصوص سوابق تشکیلات مطلوب خود چنین توضیح میدهد : قدمت و سابقه ی مجمع دانشجویان و فارغ التحصیلان گیلانی که پایه و اساس ان در تالش و توسط دوستان تالشی ریخته شده است ، به قبل تر از تشکیل احزاب و تشکل هایی چون حزب کارگزاران و جبهه مشارکت برمیگردد .

این تشکل دانشجویی در سال 72 فعالیت های اولیه اش اغاز شده و در سال 77 با ایراد اساسنامه و مرام نامه خود به وزارت کشور با کمترین نقص ممکن به رسمیت شناخته شد و با حضور افرادی چون جناب اقای روحی ،جناب اقای دکترپورعبادی ،جناب مهندس پورعزیزی ٬ جناب اقای مهندس رمضان نژاد ٬ دکتر سیروس بهرام زاده ٬ دکتر علی فردوسی و جناب پیمان تیموری و بسیاری دیگر از دوستان کار خود را اغاز نمود .میرعطایی افزود پیشنهاد تشکیل خانه احزاب برای اولین بار توسط اعضای مجمع در نشست های دوره ای ، در سطح معاونین وزارت کشور مطرح گشت و طرح ان از سوی مجمع به وزیر کشور تسلیم شد که سند ان در ارشیو موجود است .وی کسب کرسی در 5 دوره انتخابات خانه احزاب را افتخاری برای مجمع قلمداد کرد و گفت : این مهم ٬نشان از یک ظرفیتی در سطح اعضا میباشد که به نمایندگی از تمام تشکل های فعال در گیلان ، در خانه احزاب حضور دارد در حالی که شاید برای مخاطبان جالب باشد بدانند که کمتر تشکل و حزبی در تمامی ادوار خانه احزاب دارای کرسی دایمی بوده است.

قطعا در اینده سعی خواهیم کرد مجمع را قوت ببخشیم و کنگره ای را با حضور افراد شاخص در سطح منطقه و با حضور چهره های ملی برگزار نماییم . قطعا در مجمع اصلاحاتی رو هم خواهیم داشت تا بتوانیم در مسیر توسعه ی منطقه و استان گام های مناسبی را ورداریم.


 بی عرضگی نماینده با چادر زدن پنهان نمی شود؛جوان ها بیکارند ولی دامادهای شما در بهترین سازمانها مسئولیت دارند + جوابیه
تابناک گیلان: نماینده سابق مردم فومن و شفت با عوام فریبانه دانستن اقدامات نماینده فعلی این حوزه انتخابیه پرده از برخی ناگفته ها برداشت که بسیار شنیدنی است.
رسول جماعتی در واکنش به اقدام ناصر عاشوری نماینده فعلی فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی  درچادر زدن بر روی پل با اشاره به پروژه جاده سراوان – شفت به فومن و انتهای آن تا تالش،اظهار کرد: فکر می کنم کسی که نماینده مجلس شورای اسلامی است باید اطلاعات کامل و جامعی داشته باشد.
 
به گزارش کاسپین، وی با اشاره به اینکه این پروژه از سال ۷۴ استارت خورده است که مقارن با مجلس چهارم بود، گفت: فقط مدت زمان چهارسال طول کشید تا حریم های اطراف پروژه خریداری شود.
 
*اطلاعات نماینده فعلی فومن و شفت غلط است
 
نماینده سابق مردم فومن و شفت افزود: عملیات اجرایی این پروژه از سال ۱۳۸۱ شروع شد و اطلاعات آقای دکتر کاملا غلط است.
 
جماعتی با تأکید بر اینکه ایشان اگر قدری بررسی می کردند، مشخص می شد که زمان شروع این پروژه چه تاریخی است، اضافه کرد: این پروژه اصلا در طرح نبود و مسئولان وزارت راه و شهرسازی وقت می گفتند که طرح را مطالعه کردیم و آن طرح صلاح نیست که اجرایی شود و برای ما صرف نمی کند و پروژه راتعطیل کردند.
 
وی با بیان اینکه در زمان نمایندگی خود پیگیری هایی با وزیر راه و ترابری وقت بعمل آورده، گفت: از طریق شهید دادمان و قسمتی هم آقای خرم این پروژه پیگیری شد تا با اهرم های قهریه آن کار شروع شد.
 
نماینده سابق مردم فومن و شفت در مجلس، ادامه داد: از اول جاده تهران به سراوان شن ریزی و چندین پلهای بزرگ نیاز داشت که شروع شد و تا پل حلقه سر و پل های دیگر که هم زمان با خریداری زمین ها احداث کردند ادامه یافت و از سال ۸۱ تا پایان ۸۳، ۹۵ درصد از این کار تمام شده بود که نمایندگی بنده هم تمام شد.
 
جماعتی در ادامه این مطلب با بیان اینکه بعد از اتمام نمایندگی قاعدتا من از ادامه پیگیری آن بازماندم، ابراز کرد: این موضوع به بی عرضگی نماینده دور هشتم فومن و شفت در مجلس هم برمی گردد.
 
*نماینده دوره هشتم مجلس توان کافی نداشت
 
جماعتی با بیان اینکه میرزایی نماینده دور هشتم فومن و شفت یا در مالزی نزد بچه هایش بود و یا دنبال سفر های خارجی، و شخصی خودش و کاری صورت نپذیرفت، تصریح کرد: الآن آمده اند روی پل شروع به شن ریزی می کنند تا بتواند این پل را پر کنند.
 
وی با اشاره به اینکه از سال ۸۱ تاکنون این طرح شروع شده و ادامه داشته است، گفت: خلاصه مصاحبه من باعث شد تا آقای دکتر، نماینده محترم شهر بیاید تا این کار را پیگیری کند و البته اینکه با قهر از جلسه بیرون بیاید.
 
*برای پر کردن  پل ورودی فومن محیط زیست ماسوله در حال نابودی است
 
وی با بیان اینکه برای پر کردن پل مذکور منابع طبیعی و جنگل ماسوله را خراب می کنند گفت: شنیده ام که پیمانکار خاک آن را به شخص دیگری فروخته است و سنگش را به این پروژه می آورد، که پول های هنگفتی در آنجا حیف و میل شده است و بنابر این من که بیش از چند کشور دنیا را دیده ام باز هم تکرار میکنم در هیچ کجای دنیا این گونه پل درست نمی کنند و این کار از نظر هندسی غلط است. البته امیدواریم که انشاء الله این شنیده ها دروغ باشد هرچند انتظار داریم دادستان محترم وتوانمند به این موضوع رسیدگی کنند.
 
جماعتی با بیان اینکه عاشوری خودش ۳۰ سال در دستگاه امنیتی و وزارت اطلاعات کار کرده است، گفت: اینکه پرده ای بزند و آنجا تهدید کند که اگر این اتفاق نیفتد دفتر من اینجاست، این عمل بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و از واقعیت که دنبال حل این مشکل باشد به دور است.
 
جماعتی خطاب به عاشوری گفت: آقای دکتر این شعبده بازی دیگر نخ نما شده است و تاریخ مصرف آن گذشته است.
 
نماینده اسبق فومن و شفت ادامه داد: آقای نماینده در دولت مهرورز نهم و دهم که شما از طرفداران پرپا قرص آن بودید و حمایت می کردید بیش از ۲۵۰۰ کارخانه بزرگ و مادر تخصصی بسته شد، تمامی شرکت های بزرگ گیلان به کلی یکی پس از دیگری مثل ایران پوپلین، فومنات، خاور نختاز، بسته شد؛ چرا آن وقت چادر نزدید.
 
*جوانان بی کار هستند اما دامادهای ایشان در بهترین سازمان ها مشغول هستند.
 
وی  افزود: آقای عاشوری چرا وقتی ۴۰ هزار جوانان ما که بیش از ۵۰ درصد آنها لیسانسه هستد بیکارند چادر نزدید در حالی که این جوانان برای نان شب محتاج هستند و حتی برای امرار معاش دچار مشکل روحی و روانی شده اند و روز و شب خود را در قلیان سرا ها صرف می کنند و در حال نابودی و گمراهی هستند در حالی که دامادهای شما در بهترین سازمان ها مشغولند.
 
جماعتی ادامه داد:آقای نماینده چرا زمانی که امیر منصور آریا و بابک رنجانی و سلطان شکر ایران میلیاردها تومان اموال این کشور را غارت کردند تا جایی که داد رهبر فرزانه انقلاب درآمد چرا چادر نزدید؟
 
نماینده سابق فومن و شفت افزود: آفای نماینده، دولت مورد حمایت شما ۷۰۰ میلیارد دلار این کشور را حیف و میل کرد و خود و دولتش را پاک ترین دولت انقلاب دانست که چندین معاونش در دانشگاه (اوین زندان)!! هستند چرا آنوقت چادر نزدید.
 
 جماعتی ادامه داد: آقای نماینده مردمی که گوشت را کیلویی به قیمت بالای۳۰ هزار تومان می خرند دیگر گول این حرفها را نمی خورند و حق را از باطل از من و شما بهتر تشخیص می دهند.
 
این مسئول اظهار کرد: آقای نماینده اگر قرار بر چادر زدن بود آنقدر باید چادر در این شهر می زدید که برای این شغل کارمندان زیادی مشغول به کار می شدند و مشکل اشتغال مردم شهرهای فومن و شفت حل می شد .
 
وی با اشاره به اینکه این کار عاشوری سیاه نمایی است و به ارکان نظام برمی گردد، ادامه داد: این اقدام خوراکی است برای رسانه های بیگانه که نظام جمهوری اسلامی ایران را زیر سئوال ببرند.
 
وی این کار عاشوری را باعث شاد شدن ضد انقلاب و دشمنان قسم خورده نظام دانست و گفت: هیچ کس حق ندارد باعث شود دشمنان این کشور و نظام به ریش ما بخندند
 
 *راه قانونی بهتر از چادر زدن بر سر پل است
 
نماینده سابق مردم فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه انجام این گونه رفتار از کسی که خودش ۳۰ سال در دستگاه های امنیتی بوده است بعید به نظر می آید گفت: نماینده شهرستان به جای چادر زدن دنبال اصل مشکلات این پروژه برود و از راه قانونی این موضوع را حل کند.
 
نماینده سابق مردم فومن و شفت در مجلس افزود: روش هایی مانند سئوال، تحقیق وتفحص و نهایت از ابزارهای نماینده است تا در این رابطه از وزیر راه و شهرسازی سئوال شود و حتی می توان وزیر را استیضاح کرد.
 
وی با تأکید بر اینکه بررسی یک پروژه راه هایی دارد نه اینکه نماینده در جلسه فرمانداری قهر کند و بیرون بیاید، تصریح کرد: این پروژه ملی است و به فرماندار شهر ربطی ندارد و فرماندار تنها پیگیری را عهده دار است و مجری نیست .
 
وی با بیان اینکه اگر این عمل زشت در دوران ما اتفاق می افتاد به تمام کائنات نامه می نوشتند که ما به نظام و ولایت فقیه که فرزندان ولایت فقیه هستیم توهین شده است. و کفن می پوشیدند و پیاده تا تهران می آمدند. اظهار کرد: آیا کسی نیست به جناب دکتر تذکر دهد تا دیگر چنین رفتاری تکرارنشود.
 
جماعتی با بیان اینکه آیا دستگاه های امنیتی زنده نیستند که نماینده این شهر برای پیشبرد اهداف ومطامع شخصی خود دست به این کار زشت زده است، گفت: از برادرم جناب آقای دکتر آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی در خواست دارم تصمیماتی را اتخاذ کنند تا مردم از این نگرانی و نابسامانی درآیند .
 
*قرار به چادر زدن بود من مستحق تر از نماینده فعلی بودم
 
وی در پایان گفت: اگر قرار به چادر زدن بود حسب دستور مقامات عالی وزارت صنعت و معدن، من می بایست چهار سال پیش در جلوی درب خانه ی شما یا در مجلس شورای اسلامی چادر می زدم.  می دانید چرا؟!! برای اینکه مدت هشت سال حضرتعالی در خانه سازمانی این وزارتخانه واقع در شهرک غرب بدون پرداخت کوچکترین اجاره ای و بدون داشتن مسئولیتی زندگی می کردید و با اهرم های قهریه شما را از ساختمان سازمانی قبل از سال خارج کردند.
 
 
 
جوابیه سایت بهجت نیوز در پاسخ به سخنان رسول جماعتی را در زیر می بینید:
 
نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها صحبت های ناباورانه ای را علیه نماینده فعلی مردم فومن و شفت در مجلس اظهار کرده است.
 
روز گذشته خبری با این عنوان "افشاگری بی سابقه نماینده سابق فومن و شفت:بی عرضگی نماینده با چادر زدن پنهان نمی شود / جوان ها بیکارند ولی دامادهای شما در بهترین سازمانها مسئولیت دارند” که مصاحبه ای با نماینده پیشین شهرستان بود بر روی خروجی یکی از پایگاه های خبری تازه تاسیس استان درج شد که بازتاب های زیادی را در سطح استان و خصوصا شهرستان فومن بدنبال داشت.
 
با ما همراه باشید تا قسمت های مهمی از این مصاحبه را با هم مرور کنیم :
 
*عملیات اجرایی این پروژه از سال ۱۳۸۱ شروع شد و اطلاعات آقای دکتر کاملا غلط است.
 
*مسئله پل ورودی فومن به بی عرضگی نماینده دور هشتم فومن و شفت در مجلس(علی میرزایی) هم برمی گردد.
 
*میرزایی نماینده دور هشتم فومن و شفت یا در مالزی نزد بچه هایش بود و یا دنبال سفر های خارجی، و شخصی خودش و کاری صورت نپذیرفت.
 
*شنیده ام که پیمانکار پل ورودی خاک آن را به شخص دیگری فروخته است و سنگش را به این پروژه می آورد، که پول های هنگفتی در آنجا حیف و میل شده است.
 
* ۳۰ سال در دستگاه امنیتی و وزارت اطلاعات کار کرده ام.
 
* آقای عاشوری این شعبده بازی دیگر نخ نما شده است و تاریخ مصرف آن گذشته است.
 
* آقای نماینده در دولت مهرورز نهم و دهم که شما از طرفداران پرپا قرص آن بودید و حمایت می کردید بیش از ۲۵۰۰ کارخانه بزرگ و مادر تخصصی بسته شد، تمامی شرکت های بزرگ گیلان به کلی یکی پس از دیگری مثل ایران پوپلین، فومنات، خاور نختاز، بسته شد؛ چرا آن وقت چادر نزدید.
 
*آقای عاشوری چرا وقتی ۴۰ هزار جوانان ما که بیش از ۵۰ درصد آنها لیسانسه هستد بیکارند چادر نزدید در حالی که این جوانان برای نان شب محتاج هستند و حتی برای امرار معاش دچار مشکل روحی و روانی شده اند و روز و شب خود را در قلیان سرا ها صرف می کنند و در حال نابودی و گمراهی هستند در حالی که دامادهای شما در بهترین سازمان ها مشغولند.
 
* آقای نماینده چرا زمانی که امیر منصور آریا و بابک رنجانی و سلطان شکر ایران میلیاردها تومان اموال این کشور را غارت کردند تا جایی که داد رهبر فرزانه انقلاب درآمد چرا چادر نزدید؟
 
*کار عاشوری سیاه نمایی است و به ارکان نظام برمی گردد./این اقدام خوراکی است برای رسانه های بیگانه که نظام جمهوری اسلامی ایران را زیر سئوال ببرند.
 
*بررسی یک پروژه راه هایی دارد نه اینکه نماینده در جلسه فرمانداری قهر کند و بیرون بیاید.
 
*اگر این عمل زشت(نصب چادر بر روی پل ورودی فومن) در دوران ما اتفاق می افتاد به تمام کائنات نامه می نوشتند که ما به نظام و ولایت فقیه که فرزندان ولایت فقیه هستیم توهین شده است و کفن می پوشیدند و پیاده تا تهران می آمدند.
 
*اگر قرار به چادر زدن بود حسب دستور مقامات عالی وزارت صنعت و معدن، من می بایست چهار سال پیش در جلوی درب خانه ی شما یا در مجلس شورای اسلامی چادر می زدم. می دانید چرا؟!! برای اینکه مدت هشت سال حضرتعالی در خانه سازمانی این وزارتخانه واقع در شهرک غرب بدون پرداخت کوچکترین اجاره ای و بدون داشتن مسئولیتی زندگی می کردید و با اهرم های قهریه شما را از ساختمان سازمانی قبل از سال خارج کردند.
 
مراقب انبار باروت باشید!
 
رسول جماعتی مالوانی، متولد سال ۱۳۴۷ یکی از نوستالژیک ترین چهره های سیاسی شهرستان است که در دوران اصلاحات با سخنرانی های نسبتا غیرمعمول توانست نظر مردم شهرستان را با درصد آراء ۳۸.۳۰ جلب و خود را روانه مجلس کند.
 
وی از زمان پس از مجلس ششم(به حواشی حضور ایشان در آن دوره از مجلس در زمانی بهتر پرداخته خواهد شد) در تا کنون بارها برای حضور در انتخابات مجلس ثبت نام کرده است اما هربار به دلایلی مشخص رد صلاحیت شده است که همین موضوع باعث شده تا وضعیت صلاحیت وی در این دوره هم دچار شک و تردید قرار بگیرد هرچند خودش ادعا میکند که این دوره هرطور که شده صلاحیت لازم برای حضور در انتخابات را خواهد گرفت.(در همین رابطه بخوانید : توضیحات نماینده اسبق فومن و شفت درباره تحصن مجلس ششم )
 
جماعتی پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید طی حکمی از سوی نعمت زاده (وزیر صنعت ، معدن و تجارت) به قائم مقام معاون توسعه وزارت صنعت ومعدن منصوب گردید که در زمان ثبت نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی سال ۹۴ از سمت خود استعفا داد.
 
حال که روز به روز به موعد انتخاباتی امسال نزدیک میشویم مصاحبه های گوناگون و رنگارنی از وی با انواع تیترهای جلب توجه کننده در رسانه های مکتوب و مجازی انتشار می‌یابد.
 
مصاحبه های که با دقت در متون ان براحتی میتوان دریافت که آقای نماینده اسبق هنوز هم در حال و هوای دهه ۷۰ و دوران بزن در رو اصلاحات که باعث شد برخی با اعلام اعمال و شعارهای بی سر و ته وارد مجلس شدند ، قرار دارد.
 
شعارها و اقداماتی که باعث شد ضربات جبران ناپذیری به بخش های مهمی از کشور از جمله در مسائل فرهنگی وارد شود به طوری که رهبری هنوزهم از ان دوره تاکنون مسئله دغدغه فرهنگی را به صورت جدی مطرح میکنند که حتی در سخنرانی های اخیرشان از تعبیر ” مشکلات فرهنگی، گاه خواب را از انسان می‌رباید ” استفاده کرده اند.
 
این مشکلات فرهنگی فقط مربوط به مسئله حجاب و این دست مسائل نمی‌باشد ؛ مطمئنا رعایت اخلاق و انصاف و دوری جستن از شلوغ کاری و تزریق بی اخلاقی به جو سیاسی جامعه و … از جمله همین دغدغه های فرهنگی به شمار میرود.
 
آقای جماعتی باید بیشتر مراقب صحبت هایی که ارائه میکنند باشند و اگر چنانچه از تخلفاتی مطلع هستند باید از طریق مجاری قانونی پیگیری کنند. نمونه همین دست صحبت ها و موضع گیری ها بود که در سال ۸۸ آن اتفاقات تلخ را رقم زد و باعث شد تا آن مشارکت حداکثری که میتوانست برگ برنده ای برای نظام باشد تبدیل به یکی از کابوس های چند سال اخیر کشور شود.اتفاقی که بدون شک سران فتنه و خواص بی بصیرت در پیداش آن نقش بسزایی داشتند.
 
شهرستان فومن بلاشک از سیاسی ترین شهرهای استان میباشد و حساسیت ویژه ای در انتخابات آن برقرار است و وضعیت سیاسی فعلی شهرستان هم اکنون به مانند انبار باروتی میماند که ممکن است هر لحظه با انجام برخی اعمال نسنجیده دچاره بحران گردد فلذا نه فقط از اقای جماعتی بلکه از سایر کاندیدا این انتظار میرود که رعایت اخلاق را در همه مسائل و خصوصا در انجام مصاحبه ها و میتینگ های پیش رو مد نظر داشته باشند.
 
در پایان به ذکر همین نکته بسنده میکنیم که ما قصد متهم کردن کسی را نداریم اما وظیفه رسانه ای حکم میکرد تا این تذکر را پیش از آنکه شاهد اتفاقاتی تلخ باشیم به آقای نماینده اسبق بدهیم.

امام جمعه لنگرود هم به یاری گلباغی آمد!

امام جمعه لنگرود در نشست با مسئولین این شهرستان گفت :سیاسی کاری  در عزل و نصب ها خیانت است

حجت و السلام مهدی صدیق چافی در نشست با مسئولین شهرستان لنگرود اظهار کرد: باید در عزل و نصب های افراد در این شهرستان دقت کافی شود.


سیاسی کاری  در عزل و نصب ها خیانت است


وی با بیان اینکه نباید با ابروی اشخصاص بازی شود ،افزود:  نکند به خطر بازی های سیاسی و سلیقه های شخصی افراد عزل و نصب شوند

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه  در حفظ آبروی اشخاص باید اهتمام جدی داشته باشیم، تصریح کرد: سیاسی کاری  در عزل و نصب ها خیانت است.

صدیقی مسئولیت ها را یک امانت دانست و گفت:  با لبخند رضایت و خدمات رسانی به مردم را باید در سرلوحه کاری خود داشته باشیم.


دلسوزی نماینده آستارا برای استاندار گیلان

تابناک گیلان: صفر نعیمی رز ، با اشاره به سفر استاندارگیلان به آستارا، اظهار کرد: استاندار گیلان همانند سایر شهرستان های گیلان دنبال رشد و توسعه آستارا است .

وی با تاکید براینکه از استاندار گیلان تشکر می کنم که نگاه خاصی به توسعه گیلان دارد، اضافه کرد: استانداران سابق گیلان نگاه ناسیونالیستی و منطقه ای داشتند و بیشتر توسعه مناطقی که زادگاهشان بود را مورد توجه قرار می دادند.

نماینده مردم آستارا در مجلس با بیان اینکه استاندار دلسوزانه و امانت دارانه تمام شهرستان های گیلان را به یک چشم نگاه می کند، ابراز کرد: همه شهرها برای استاندار گیلان عزیز است .

نعیمی رز با بیان اینکه اگر طلسم نیمه کاره ماندن برخی پروژه های ما شکسته شده است به برکت دولت تدبیر و امید و محمدعلی نجفی استاندار گیلان است، اظهار کرد: پروژه هایی مانند هشت هزار واحد مسکن مهر از جمله پروژه هایی است که به مرز افتتاح رسیده است .


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار