معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری گیلان بر ضرورت بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها برای تسریع در روند تزریق دز سوم واکسن کرونا تاکید کرد
کد خبر: ۱۰۴۱۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴ 24 April 2022

معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری گیلان بر ضرورت بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها برای تسریع در روند تزریق دز سوم واکسن کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان ؛ حسین مصطفی پور امروز در نشست استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در رشت گفت: بر اساس آمار‌ها از هفته‌ی گذشته تاکنون فراوانی دریافت دوز سوم واکسن کرونا در مناطق مختلف گیلان تنها یک درصد افزایش یافته و از ۴۶ درصد به ۴۷ درصد رسیده است.

جانشین ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونای گیلان با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان برای ارایه‌ی خدمات مرتبط با واکسیناسیون در استان از دست اندرکاران و متولیان بهداشتی، فرهنگی و اجرایی گیلان خواست از تمامی ظرفیت‌ها برای تسریع در روند دریافت دز سوم واکسیناسیون بهره گیری کنند.

وی همچنین نقش رسانه‌ها را در اعتماد افزایی و اقناع افکار عمومی برای استقبال از دریافت دز سوم واکسن کرونا غیر قابل انکار دانست و از مجموع رسانه‌های استان به ویژه صداوسیما خواست در روند برنامه سازی‌ها به لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق دز سوم یا یادآور تاکید کند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار