نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس
کد خبر: ۱۰۳۷۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۸ 07 April 2022

 

 

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با اشاره به مشکلات پسماند لاهیجان گفت: یکی از مشکلات ما پسماند است که قبل از ورود به کمیسیون شوراهای مجلس، ۲۵ میلیارد تومان بودجه برای این کار گرفتیم که وقفه‌ای ایجاد شد و با پیگیری‌هایی که کردم این مشکل به زودی حل خواهد شد.

 

به گزارش خبرگزاری تابناک، رسول فرخی میکال نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی 

  با اشاره به توسعه لاهیجان اظهار کرد: پیشرفت و توسعه لاهیجان باید خلاقانه باشد و اگر این اتفاق نیافتند روندی که پیش برود شهروندان دچار مشکل خواهند شد. 

رسول فرخی با اشاره به پیگیری مشکلات این شهرستان افزود:  به جلساتی بدون خروجی نیستم، ما می‌توانیم از طریق تامین سرمایه عمومی اتفاقات خوبی  را برای لاهیجان رقم بزنیم و یکی از راه‌های که می‌شود که به شهرداری‌ها کمک کرد تامین سرمایه عمومی است که ما با ارتباطاتی که داریم می‌توانیم کمک کنیم. 

 

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با اشاره به مشکلات پسماند لاهیجان بیان کرد: یکی از مشکلات ما پسماند است که قبل از ورود به کمیسیون شوراهای مجلس، ۲۵ میلیارد تومان بودجه برای این کار گرفتیم که وقفه‌ای ایجاد شد و با پیگیری‌هایی که کردم این مشکل به زودی حل خواهد شد. 

فرخی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در مورد مشکلات شهرداری لاهیجان افزود: سه شنبه این هفته در مجلس وحیدی وزیر کشور را در مجلس دعوت کردیم و بخش عمده مشکلات شهرهای مختلف کشور مربوط به تجهیزات و ماشین آلات است که قول دادند به شهرداری‌ها کمک کنند. 

 هرجایی موضوعات بیشتر پیگیری شود سریع‌تر به نتیجه خواهد رسید. 

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با ارزیابی مشکلات برق لاهیجان افزود: من اعتقاد دارم برای برق شهرستان لاهیجان اگر فکری نشود لاهیجان با بحران روبرو خواهد شد و نیازمند این است که همه مسؤولین یک فکر اساسی بکنند، تعدادی از روستاهای ما برق‌شان از استاندارد خیلی پایین‌تر است که متاسفانه مردم بسیار متضرر می‌شود. 

فرخی میکال با اشاره به مشکلات ارتباطی لاهیجان گفت: شهرداری باید با همراهی و هماهنگی جهت احداث دکل‌های مخابراتی کمک کند که در زمان‌های شلوغی و تعطیلات ارتباطات شهر به مشکل نخورد و بنده اعتقاد دارم که فقط موضوعاتی را می‌توانیم انجام بدهیم به مردم قول بدهیم و بنده آمادگی این را دارم موضوعات در سطح کشور با مسؤولین شهر همراهی کنم که بتوانم به شهر کمک کنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار