دیدار مجمع نمایندگان گیلان با نماینده، ولی فقیه در گیلان
کد خبر: ۱۰۳۶۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰ 27 March 2022

به گزارش تابناک گیلان  ؛ نماینده ی، ولی فقیه در گیلان در دیدار اعضای مجمع نمایندگان گیلان در رشت به اشاره به شرایط اقلیمی و طبیعت منحصر گیلان، حفاظت از محیط زیست استان را در شرایط فعلی یک ضرورت اساسی برشمد و تاکید کرد: روند توسعه‌ی گیلان باید در بستر لحاظ الزامات محیط زیستی پیگیری شود.
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه رونق تولید و اشتغالزایی از مطالبات جدی عموم مردم است افزود: متولیان امر مخاطرات محیط زیستی اجرای یکایک طرح‌های تولیدی و اشتغالزا را بدقت بررسی کنند تا مشکلاتی شبیه کارخانه‌ی سیمان سبز دیلمان برای دیگر مناطق استان پیش نیاید.
امام جمعه‌ی رشت همچنین از مدیران ارشد حاکمیتی استان خواست تا دربسترهمفکری و هم افزایی، راهکار‌های مناسبی برای برون رفت از مشکلات محیط زیستی برخی واحد‌های تولیدی و صنعتی استان چاره اندیشی و از تکرار اینگونه طرح‌ها جلوگیری کنند.
دکترمهرداد گودرزوند چگینی، رییس مجمع نمایندگان گیلان نیز در این دیدار از پیگیری به عمل آمده برای گنجاندن محصول زیتون گیلان در زمره‌ی کالا‌های استراتژیک کشوردرلایحه‌ی بودجه‌ی ۱۴۰۱ کشور خبر داد گفت: با اینکارتولید کنندگان این محصول میتوانند ازاعتبار ۳۰ هزار میلیارد تومانی دولت در این بخش بهره گیری کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار