رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان خاطر نشان کرد: براساس نظر خواهی از کارشناسان بهداشتی و با توجه با اوج گیری دوباره کرونا این شورا بنا را برای برگزاری مراسم ۲۲ بهمن بر راهپیمایی موتوری وخودرویی گذاشته است.
کد خبر: ۱۰۲۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۰ 08 February 2022

محمد علی احمدی اظهار داشت: برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن از کارشناسان و متخصصان امر نظرخواهی و تحلیل شده که در صورت برگزاری یا عدم برگزاری  مراسم در ایام ۲۲ بهمن ، و بعد از آن ،  به اوج شیوع اُمیکرون خواهیم رسید البته به دلیل واکسیناسیون آسیب‌ها و بستری‌ها کمتر شده است؛ بنابراین تاکنون شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی  راهپیمایی خودرویی و موتوری را اعلام کرده است.

وی افزود: برنامه‌های دهه فجر به دلیل کرونا تعطیل نمی‌شود و سیاست دولت هم بر تعطیل کردن به دلیل کرونا نیست بلکه برای هر فعالیتی شیوه‌نامه‌ای اجرایی منحصر بفرد بر اساس دستورالعملهای بهداشتی تعیین می‌شود. 

احمدی گفت: حرکت راهپیمایی از ساعت ۹ تا ۱۱ است و بعد از آن مردم به نماز جمعه در مصلا ملحق می‌شوند و از سویی دیگر از امشب تا زمان راهپیمایی‌، ایستگاه‌های فرعی موجود در سطح شهر برای تزئین ماشین‌ها و سقف نویسی ، اقدام می‌کنند .
رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان تاکید کرد: صوت‌های سیار و ثابت و سایر لوازم جانبی باید تامین شود و مجوزهای آن هماهنگی خواهد شد و پخش گل از طریق بالگرد نیز انجام می‌شود .

رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان خاطر نشان کرد: امروزه شاهد هستیم که دست همکاری به دست یکدیگر داده‌ایم و روحیه انقلابی حاکم شده است و از این روحیه باید قدردانی کرد.
وی با بیان اینکه همچنان کم و کاستی‌ها وجود دارد، گفت: لازم است اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های نهادهای مختلف در خصوص دهه فجر بیشتر انجام شود ؛ برخی از نهادها از فرصت خدمت رسانی ویژه به مردم  در این ایام و فراهم بودن بستر مناسب جهت ملاقات‌های مردمی استفاده نکردند و برخی دیگر  از نهادها  این اقدام را در جای جای  استان رواج دادند ولی برخی از مدیران ادارات حتی به آذین‌بندی در  ایام دهه فجر همت نکردند.
احمدی ادامه داد: در راستای «نماها»خوب کار شده اما در حوزه «نواها» همچنان جای کار وجود دارد و برای روزهای آینده باید برای آن بیشتر تلاش کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات استان اصفهان و فرماندار شهرستان اصفهان گفت: شب ۲۲ بهمن بانگ تکبیر از بلندگوهای مساجد منطقه به منطقه پخش  و نور افشانی علاوه بر مناطق شهری در پل خواجو ساعت ۹ شب انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار