رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: امور شهرداری بدون کار تیمی پیش نمی رود و شهردار باید به هویت و روح شهر اعتقاد داشته باشد،امیدمی رود در مدیریت جدید شهر، اراک درست مدیریت شود نه فقط اداره شود.
کد خبر: ۱۰۰۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲ 04 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، سید وحید میرنظامی در آیین تکریم و معارفه شهردار اراک، افزود: شهردار اراک از بین ۴۳ گزینه انتخاب شد.
وی با بیان اینکه شهردار فرمانده اجرایی در ارائه خدمات شهری است، یادآورشد: شهرداری موفق خواهد بود که بتواند با تعامل مثبت و سازنده، از دستگاه های زیرساختی و عمرانی نهایت بهره را ببرد و با برنامه ریزی درست شهر را از نقطه ای به نقطه دیگر ارتقا دهد.
وی با اشاره به اینکه آلودگی هوا در اراک موجب نارضایتی و ناراحتی مردم شده است، افزود: باید مسئله آلودگی هوا را به عنوان مطالبه جدی مردم دنبال کرد، در موضوع پسماند چیزی به عنوان دور ریختن زباله وجود ندارد و مسلما هرچه دور ریخته شود بیشتر به ما نزدیک می شود و باید مدیریت شود.
میرنظامی اراک را یک باغ شهر دانست که امروز درگیر ساختمان های بلند مرتبه شده است و گفت: در برخی از شهرک های نوساز اراک مسجد نمی بینیم اما رویکرد شورای ششم محله و مسجد محور است.
وی شهر فروشی را آسیبی برای نسل آینده دانست و گفت: امور شهرداری بدون کار تیمی پیش نمی رود و شهردار باید به هویت و روح شهر اعتقاد داشته باشد.
میرنظامی با تاکید بر توجه به اولویت ها اظهار داشت : در بازه زمانی ۴ ساله باید شهر را ارتقا داد، البته امروز کمتر از ۴ سال فرصت باقی است و شورای ششم به پروژه های عمرانی و مباحث فرهنگی و اجتماعی و نشاط اجتماعی نگاه ویژه ای خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار