سهم کشتی ازفدراسیون فقط 5میلیون تومان

رییس هیات کشتی همدان گفت: تنها 50 میلیون ریال طی سال گذشته از فدراسیون بودجه دریافت کرده ایم و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز هیچ گونه حمایت مالی از سوی فدراسیون نداشته ایم.
کد خبر: ۵۹۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 09 July 2015
رییس هیات کشتی همدان گفت: تنها 50 میلیون ریال طی سال گذشته از فدراسیون بودجه دریافت کرده ایم و از ابتدای سال جاری تاکنون نیز هیچ گونه حمایت مالی از سوی فدراسیون نداشته ایم.

به گزارش ایرنا؛ جلال صابریون اظهار کرد: کشتی به عنوان رشته المپیکی همدان که قهرمانی در المپیک، جهانی و آسیایی را در کارنامه افتخارات تاریخ ورزش همدان دارد هم اکنون برای تداوم موفقیت ها نیازمند سه میلیارد و 200 میلیون ریال بودجه است.

وی اضافه کرد: تداوم رشد و پیشرفت کشتی استان در مسیر قهرمانی و حرفه ای و قرار گرفتن در ردیف برترینها نیازمند این مقدار اعتبار مالی است.

وی با قدردانی از مسوولان اجرایی استان همدان در حمایت مالی از ورزش کشتی در حدتوان، افزود: اگر حمایت های مدیرکل ورزش و استاندار همدان نبود در اجرایی کردن تقویم سالیانه هیات با مشکل مواجه می شدیم.

صابریون در ادامه گفت: طی چهار سال گذشته به دلیل محدودیت منابع مالی در کشور ناشی از تحریمها، باوجود حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان و استاندار همدان نتوانستیم بدهیهای گذشته را تسویه کنیم و به این خاطر یک میلیارد و 660 میلیون ریال بابت برگزاری لیگ های برتر به کشتی گیران و مربیان بدهکار هستیم و یک میلیارد و 240 میلیون ریال نیز در بخش قهرمانی و هزینه های جاری هیات بدهی داریم.

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد کشتی همدان در مدال آوریهای بین المللی گفت: در سال گذشته مدالهای رنگارنگ را در عرصه های بین المللی داشته ایم که مهمترین آنها قهرمانی میثم مصطفی جوکار در مسابقات آسیایی قزاقستان، جام جهانی آمریکا و بازیهای آسیایی اینچوان کره جنوبی و مدال طلای جواد صمدی در مسابقات پیشکسوتان جهان بود.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع از 42 مدال کسب شده در سال گذشته دو نشان در مسابقات جهانی، دو عنوان مسابقات آسیایی و شش مدال در تورنمنتهای بین المللی به دست آمده و 34 مدال کشوری نیز سهم کشتی گیران استان همدان بود.

هم اکنون هشت هزار کشتی گیر به صورت سازمان یافته در سطح استان همدان فعالیت دارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار