فرماندار ملایر:

مسئولان و دلسوزان شهر به دنبال پیشرفت ملایر

عبدالعظیم رضایی روز چهارشنبه در جشن ملی مبل و منبت ملایر با اشاره به برگزاری جشن ملی مبل و منبت در ملایر تقارن این جشن را با میلاد امام هادی (ع) بسیار مبارک دانست و گفت: این جشن یک خاطره ارزشمند برای مردم ملایر به‌ویژه هنرمندان حوزه صنایع‌دستی مبل و منبت است.
کد خبر: ۴۹۰۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴ 07 September 2017
عبدالعظیم رضایی روز چهارشنبه در جشن ملی مبل و منبت ملایر با اشاره به برگزاری جشن ملی مبل و منبت در ملایر تقارن این جشن را با میلاد امام هادی (ع) بسیار مبارک دانست و گفت:  این جشن یک خاطره ارزشمند برای مردم ملایر به‌ویژه هنرمندان حوزه صنایع‌دستی مبل و منبت است.
 
به گزارشتابناک همدان از ملایر: رضایی با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان ملایر در بخش‌های مختلف عنوان کرد: شهرستان ملایر در حوزه‌های فرهنگی، علمی، ورزشی و هنری مهد پرورش افراد و شخصیت‌های بزرگ ورزشی، علمی، فرهنگی و هنری است که امروز در عرصه‌های ملی و بین‌المللی صاحب نامند.

وی با اشاره به اینکه ثبت شهر ملی مبل و منبت جانی تازه به هنر و امید و انگیزه‌ای برای هنرمندان این رشته در شهرستان ایجاد کرده است  تصریح کرد:  ما باید از این فرصت استفاده کرده و ملایر را در جایگاه واقعی خودش بیش از گذشته در عرصه ملی و بین‌المللی معرفی کنیم.

فرماندار ملایر عنوان کرد: برای برگزاری این جشنواره زحمات زیادی کشیده شده و هنرمندان، اتحادیه و تشکل‌های این صنعت  با استقبال بسیار خوب پای‌کار آمدند.

وی افزود: در حال حاضر ۴ هزار کارگاه مبل و منبت در ملایر با فعالیت ۸ هزار نفر در این بخش فعالیت دارند.

رضایی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری دولت دوازدهم توجه به اشتغال و رفع بیکاری در راستای شعار امسال مقام معظم رهبری است گفت:  امروز این اتفاق ارزشمند در ملایر چشم‌انداز و افق‌های روشنی را برای تولید و اشتغال بیشتر در ملایر به همراه خواهد داشت.

وی اظهار امیدواری کرد و گفت: توسعه و پیشرفت این صنعت می‌تواند  بسترهای کار و اشتغال بیشتر را در ملایر فراهم کرده و بیکاری را رفع کند.


مسئولان و دلسوزان شهر به دنبال پیشرفت ملایر

رضایی افزود: با برنامه‌ریزی‌های  انجام‌شده قرار است علاوه بر تولید مبل در بخش مبل و منبت شاهد تولیدات دیگری نیز باشیم، در این زمینه دوره‌های آموزشی توسط فنی و حرفه‌ای پیش‌بینی‌شده تا این هنر ارزشمند علاوه بر اشکال مختلف مبل در سایر وسایل تزیینی، کابینت و..  نیز درروی چوب انجام شود.

وی در ادامه گفت: همه مسئولان و دلسوزان این شهر به دنبال اعتلا و پیشرفت ملایر هستند و امیدواریم هرروز شاهد پیشرفت‌های بیشتر این شهرستان در حوزه‌های مختلف باشیم.







منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار