برگزاری نمایشگاه ملزومات جهیزیه زوج‌های جوان

دومین نمایشگاه جهیزیه‌ی زوج‌های جوان و خدمات مرتبط با ازدواج آسان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان آغاز به کارکرد.
کد خبر: ۱۸۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۰ 17 February 2016

دومین نمایشگاه جهیزیه‌ی زوج‌های جوان و خدمات مرتبط با ازدواج آسان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان آغاز به کارکرد.

به گزارش تابناک همدان؛ مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان بابیان اینکه ۱۱۰ واحد در این نمایشگاه مشارکت می‌کنند گفت: علاوه بر همدان از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، یزد، قم، قزوین و کاشان نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

حسین الماسی تأکید کرد: این نمایشگاه با همکاری مجمع خیرین ازدواج برگزار می‌شود و اقلامی از قبیل فرش ماشینی، اجاق‌گاز، یخچال، لباسشویی، لوازم برقی، ظروف آشپزخانه، چینی، مواد شوینده و بهداشتی و همچنین لوازم‌آرایشی عرضه می‌شود.

وی در خاتمه یادآور شد: هدف از برگزاری این نمایشگاه دسترسی راحت اقلام موردنیاز برای ارائه تسهیلات بیشتر به زوج‌های جوان با اعمال تخفیف‌های ویژه است.

الماسی گفت: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان همدان در آستانه سال جدید، برای دومین بار نمایشگاه ملزومات جهیزیه زوج‌های جوان و خدمات مرتبط با ازدواج آسان و همزمان با آن سیزدهمین نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی را با حضور شرکت‌های معتبر و در یک فضای رقابتی برای بازدید عموم و رفع نیاز زوج‌های جوان با شرایط خاص برگزار کند.

وی گفت: این نمایشگاه علاوه بر واحدهای مشارکت‌کننده در حوزه‌های مذکور با حضور مجمع خیرین ازدواج و شرکت‌های کالا وام (به‌عنوان مجری ایجاد تسهیلات برای خرید جهیزیه) برگزار می‌شود.

نمایشگاه ملزومات جهیزیه زوج‌های جوان همه روز از ساعت ۳ بعدازظهر تا ۹ شب و روز جمعه به‌صورت یکسره آماده بازدید علاقه‌مندان است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار