اردبیل میزبان مسابقات جهانی دارت شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: مسابقات اوپن جهانی دارت با عنوان "جام صفوی" به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۷۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵ 24 July 2024
به گزارش تابناک اردبیل به نقل از ایرنا؛ محمدعلی پهناور با اشاره به اینکه مسابقات اوپن جهانی دارت با عنوان "جام صفوی" به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات روز‌های پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم اکتبر ۲۰۲۴) برابر با (۱۲ و ۱۳ مهرماه سال ۱۴۰۳) به مدت ۲ روز در بخش‌های آقایان، بانوان، پسران و دختران در اردبیل برگزار خواهد شد.
 
وی اظهار کرد: برگزاری مسابقات اوپن جهانی دارت در قالب "جام صفوی" به میزبانی اردبیل در سایت فدراسیون جهانی دارت (WDF) ثبت شده است.
 
وی بیان کرد: ثبت مسابقات اوپن جهانی دارت در قالب "جام صفوی" به میزبانی اردبیل در سایت فدراسیون جهانی دارت فرصت مناسبی برای توسعه هر چه بیشتر ورزش دارت در کشور به‌ویژه در استان اردبیل است.
 
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به سختی‌ها و شرایط ویژه برای پذیرش میزبانی چنین مسابقاتی از سوی فدراسیون جهانی، اضافه کرد: ثبت این میزبانی در تقویم مسابقات WDF دستاورد مهمی برای ورزش منطقه و هیات انجمن‌های ورزشی استان است.
 
پهناور ادامه داد: امیدواریم با تلاش و همکاری تمامی مسئولان و دست‌اندرکاران ورزش، اردبیل میزبان شایسته‌ای برای این رویداد مهم ورزشی باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار