فرمانده سپاه عاشورا:

سپاه خود را بازوی روحانیت می‌داند

کد خبر: ۱۱۷۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۴ 20 July 2024

به گزارش تابناک آذربایجان شرقی، سردار عباسقلیزاده در دیدار امام جمعه تبریز ضمن تکریم و تعظیم یاد و نام شهید آل هاشم و تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل به سمت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز گفت: سپاه و بسیج با ظرفیت عظیم خود در خدمت شماست. سپاه خود را بازوی روحانیت می داند و از این رو در کنار شماست. ظرفیت بی بدیل بسیج بزرگترین امکان برای پیشبرد اهداف انقلابی است. شما منصوب ولایت هستید و طبعاً بسیج در تحقق منویات ولایت و شخص جنابعالی تمام تلاش خود را بکار خواهد بست.

حجت الاسلام والمسلمین سرایی نیز در این دیدار با تبریک انتصاب ایشان به نمایندگی ولی فقیه در استان مهم و حساس آذربایجان شرقی و امامت جمعه شهر تبریز گفت: بحمدالله شما به مسائل انقلاب اشراف کامل دارید. شهید عزیز آل هاشم، به بسیجیان و سپاه خیلی محبت داشت. با تمام وجود در خدمت شما هستیم. سابقه شما مخصوصاً در مدت مسئولیت حوزه های علمیه نشان می دهد همواره پشتیبان بسیج بوده اید.

حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل نیز گفت: وجه دینی و انقلابی سپاه با تکیه بر مردمی بودن آن از اول انقلاب تاکنون استمرار داشته است. سپاه باید نگاه فرامرزی داشته و با توطئه های دشمنان و جریان نفوذ مقابله کند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به نگاه صمیمی شهید آل هاشم به سپاه گفت: این شهید عزیز به نیروهای مسلح علاقمند بود. ارتباط ایشان با پاسداران غیر قابل توصیف بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار