سرهنگی:

جزیره زیبای کیش آماده میزبانی از گردشگران خارجی است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، از جذب گردشگر خارجی به عنوان مهمترین رویکرد این سازمان در راستای توسعه و رونق این منطقه و عامل ارتقا کیفیت خدمات مراکز گردشگری یاد کرد.
کد خبر: ۱۱۷۶۰۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳ 15 July 2024

جزیره کیش

به گزارش «تابناک جزیره» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش؛ رحیم سرهنگی عصر یکشنبه 24 تیر در جلسه با عضو هیات مدیره و مشاور مدیر عامل هلدینگ وگاس روسیه و رئیس هیات مدیره شرکت ساتراپ سیر، شریک تجاری وگاس توریستیک و نماینده شرکت های هواپیمایی پگاسوس ترکیه، نوردویند روسیه، ساوتویند ترکیه، وگاس فلای روسیه و ارمنیان ایرلاین ارمنستان، راهکار های افزایش همکاری درخصوص میزبانی کیش از گردشگران خارجی را مورد بررسی قراردادند.
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این دیدار با پیشنهاد و استقبال از میزبانی کیش به عنوان پایگاه منطقه ای خطوط پروازی شرکت های هواپیمایی خارجی از جمله روسیه، ترکیه و ارمنستان، بر برقراری و راه اندازی خطوط پروازی در مسیر کیش و کشورهای واقع در آسیای مرکزی تاکید کرد و افزود: با راه اندازی خطوط پروازی و استمرار آن، شرکت های هواپیمایی فعال خارجی از تسهیلات فرودگاهی برخوردار خواهند شد.
 
وی با اعلام آمادگی از پذیرش توراپراتورهای کشورهای آسیای مرکزی، بر ایجاد زمینه معرفی و تبلیغات کیش به عنوان یک مقصد گردشگری در این کشورها تاکید کرد و افزود: زیرساخت های کیش و امکانات گردشگری متنوع، این امکان را می دهد که کیش میزبانی از گردشگران خارجی را تجربه کند.
 
" سرهنگی" رونق اقتصادی، افزایش سرمایه گذاری و گسترش کسب وکار درکیش را نیازمند توسعه گردشگری عنوان و خاطر نشان کرد: جزیره کیش با دارا بودن مراکز اقامتی، پذیرایی و گردشگری ممتاز و در سطح جهانی، آمادگی پذیرایی از گردشگران خارجی را به ‌عنوان عامل مهمی در تنظیم تراز پرداخت‌ها و ارزآوری دارد.
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست با پیشنهاد برگزاری رویدادهای جذاب همچون سمینارها، همایش ها، نمایشگاه ها و دوره های آموزشی تخصصی و علمی، آنها را از عوامل حایز اهمیت در جذب گردشگر خارجی عنوان کرد و افزود: با توجه به نقش غیر قابل انکار بخش خصوصی، این مهم با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و مشارکت این بخش در راستای تکمیل زنجیره گردشگری اجرا خواهد شد.
 
سرهنگی با اشاره به طبیعت بکر و زیبای جزیره هندورابی در خلیج فارس گفت: جزیره هندورابی با دارا بودن جاذبه های گردشگری طبیعی، سواحل زیبا و دریای شفاف و با تراکم بالای مرجان ها و نیز موقعیت بی نظیر می تواند در کنار جزیره کیش در تکمیل میزبانی و خاطره سازی گردشگران خارجی نقش آفرینی کند.
 
گفتنی است توسعه و ترویج انواع گردشگری موضوعی با توجه به زیر ساخت ها و ویژگی های اختصاصی جزیره کیش بویژه در خصوص گردشگری سلامت، گردشگری پزشکی، گردشگری دریا پایه، گردشگری نمایشگاهی، گردشگری فرهنگی، هنری و تفریحی از جمله مباحث بود که در این نشست مورد تبادل نظر قرار گرفت.
 
لازم به ذکر است در این نشست عزت الله محمدی مدیرعامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه کیش و رضا شکوهی معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار