امام جمعه ارومیه:

محافل عزاداری‌های ماه محرم در راستای اهداف مقدس امام حسین (ع) باشد

امام جمعه ارومیه گفت:همه محافل و مجالس عزاداری‌های ما باید در راستای اهداف و قیام امام حسین (ع) و حادثه عاشورا باشد.
کد خبر: ۱۱۷۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۹ 12 July 2024
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی،۲۲ تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلی ارومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه مسئولین استان از الان برای برگزاری باشکوه مراسم تاسوعا و عاشورا و برگزاری نمازظهر این دو روز برنامه‌ریزی کنند، تصریح کرد: دشمن تمام تلاش خود رابه‌کار گرفته با شبه افکنی جلوی عزاداری اباعبدالله را بگیرد لذا باید تلاش کنیم روح قیام امام حسین در عزاداری‌های ما ساری و جاری شود.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به شروع فصل گرما و افزایش مصرف انرژی اظهار کرد: مردم و مسئولان در مدیریت مصرف انرژی دقت کنیم، باید انرژی را درست مصرف کنیم تا کشور دچار مشکل نشود.
 
وی با اشاره به انتخاب پزشکیان به ریاست جمهوری ایران توسط مردم خاطر نشان کرد: آقای پزشکیان فردی رزمنده، متدین، آشنا به معارف دینی است انتظار می‌رود با این پیش زمینه‌ها، کابینه‌ای مدیر و مدبر در شان ایران اسلامی را انتخاب کند تا مشکلات کشور را حل کنند
 
امام جمعه ارومیه یاد آور شد: صدور بیانیه توسط رئیس جمهور منتخب به محور مقاومت و حمایت قاطعانه از آنها و به رقبای انتخاباتی، قابل تقدیر است امیدواریم ایشان با قدرت تمام و با توجه به توان داخلی کشور را در مسیر توسعه پیش ببرد.
 
وی ادامه داد: رییس جمهور منتخب باید با توجه به توان داخلی به خارج دل نبندد و در بحث سیاست خارجی اهل تعامل بوده و عزت مدارانه حرکت کند.
 
حجت الاسلام قریشی بااشاره به هتاکی فردی در سلماس به پیامبران الهی وانبیا در روز‌های اخیر اظهار کرد: ۱۲۴هزار پیامبر برای آگاهی مردم و بشریت آمده‌اند و تمدن بشریت به وسیله پیامبران به وجود آمده و بشریت هر چه دارند از انبیا الهی است لذا برخی سخنرانی‌ها که اینگونه افراد انجام می‌دهند مایه شرمندگی مسلمانان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار