تشکیل ۳۵۵ پرونده در سامانه شحباز برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از تشکیل ۳۵۵ پرونده برای رانندگان متخلف در حوزه حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان طی ۳ ماهه نخست سالجاری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۵۴۱۳
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱ 11 July 2024
به گزارش تابتاک آذربایجان غربی، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاد‌های اذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: از مجموع پرونده‌های تشکیل شده در سالجاری، تعداد ۸۶ پرونده تخلفات ناوگان عمومی جاده‌ای در سامانه شحباز به استان‌های دیگر ارسال شده و ۳ پرونده نیز از مجموع پرونده‌ها مختومه اعلام شده است. 
 
دست نشان اظهار کرد: تنها در خرداد ماه ۴۹ پرونده در سامانه شحباز تشکیل شد که ۴۷ پرونده درون استانی بوده و ۲ پرونده به استان‌های دیگر ارجاع شد. 
 
وی با اشاره به اینکه مجموع گشت‌های انجام گرفته در سطح استان توسط راهداران این مجموعه طی ۳ ماهه نخست سالجاری ۳۰۹ مورد بوده است، خاطر نشان کرد: همچنین در این مدت ۱۷۸۴ مورد بازدید از ناوگان حمل و نقل عمومی اعم از باری و مسافری انجام گرفت. 
 
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: نهادینه کردن موضوع ایمنی و رعایت مولفه‌های آن در حمل و نقل عمومی و ساماندهی امور در سطح استان باعث کاهش تخلفات در حوزه حمل و نقل مسافری در سالجاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار