نوجوانان عاشورایی سربازان امروز امام حسین (ع) هستند

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه، با اشاره به ابراز ارادت نوجوانان این استان نظیر دیگر مناطق کشور به ساحت مقدس اباعبدالله الحسین (ع) گفت: نوجوانان عاشورایی سربازان امروز حضرت سیدالشهدا (ع) هستند.
کد خبر: ۱۱۷۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۹ 11 July 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، حجت الاسلام و المسلمین «سید مهدی قریشی» در سوگواره احلی من العسل که با هدف گرامیداشت رشادت‌های حضرت قاسم ابن الحسن (ع)، نوجوان شهید دشت کربلا همزمان با سراسر کشور در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: این نوجوانان در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفای آن حضرت، لبیک گویان به عزاداری می‌پردازند که این امر بسیار ارزشمند است.

وی اضافه کرد: نوجوانان باید با قرار گرفتن در مسیر الگوی والای خود که راه امام حسین (ع) است، آن را بیش از پیش بشناسند و با الگوگیری از آموزه‌های آن، مسیر زندگی خود را بازسازی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، ادامه داد: امام حسین (ع) فردی بود که ذلت و ظلم را نمی‌پذیرفت و در برابر استکبار و زورگویی ایستادگی می‌کرد و در همین راه نیز به شهادت رسید.

حجت‌الاسلام و المسلمین قریشی عنوان کرد: امام حسین (ع) و وقایع عاشورا الگوی انقلاب شکوهمند اسلامی بودند و نسل نوجوان و جوان نیز باید با شناخت بیشتر از فرهنگ عاشورایی، مسیر زندگی استوارتری برای خود رقم بزنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار