برگزاری سمپوزیوم علمی فولاد ۴۰۳ به میزبانی کیش

بیست و ششمین همایش علمی فولاد کشور با عنوان سمپوزیوم فولاد ۴۰۳ به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۴۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲ 09 July 2024

به گزارش«تابناک جزیره»، بیست و ششمین همایش علمی فولاد کشور با عنوان سمپوزیوم فولاد 403 به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود، طبق اعلام دبیرخانه بیست و ششمین همایش فولاد کشور، این همایش در روزهای یکم تا سوم آبان‌ماه امسال در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار خواهد شد.

طبق اعلام این دبیرخانه آخرین مهلت ارسال برای شرکت در این رویداد علمی سوم مردادماه است.

محورهای این همایش فناورهای موجود و نوآورانه بازیافت پسماندها در فرآیند تولید فولاد سبز اعلام شده است که علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را در این حوزه به آدرس steelsymposium.ir/403 ارسال کنند.

براساس این گزارش ، ششمین جشنواره نوآوری‌های برتر در صنعت فولاد نیز همزمان با سمپوزیوم فولاد 403 برگزار خواهد شد و از سه طرح برگزیده با اهدای لوح و دادن فضا در نمایشگاه بین‌المللی فولاد قدردانی می‌شود.

پژوهشگران با تکمیل درخواست و ارسال آن حداکثر تا اول شهریور به نشانی الکترونیکی انجمن آهن و فولاد در این جشنواره شرکت کنند.

هدف از برگزاری سالانه سمپوزیوم‌های فولاد ایجاد زمینه مساعد برای برقراری ارتباط میان دست اندرکاران صنعت فولاد کشور با اساتید و دانشجویان تحصیلات تکمیلی و پژوهشگران در این زمینه  به منظور رفع مشکلات موجود و توسعه هر چه بیشتر این صنعت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار