محمد قریشی سکاندار ورزش کیش شد

محمد مهدی احمدی در حکمی محمد قریشی را به سمت سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم این شرکت منصوب کرد.
کد خبر: ۱۱۷۴۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱ 09 July 2024

به گزارش«تابناک جزیره» به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش؛ در حکم سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات خطاب به محمد قریشی آمده است : نظر به شایستگی و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست معاونت ورزش و تفریحات سالم شرکت عمران، آب و خدمات کیش منصوب می شوید.

امید است در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان "سال جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده است؛ با عنایت به خداوند متعال پیوسته قرین توفیق باشید.

بر اساس این گزارش، محمد مهدی احمدی در مراسم تکریم معاون پیشین و معارفه سرپرست جدید معاونت ورزش و تفریحات سالم کیش با تقدیر از زحمات عزیزاله فرضی پور و با اشاره به اینکه تغییرات مدیریتی یکی از عوامل موثر افزایش پویایی مجموعه است؛ اظهار داشت: ورزش کیش ظرفیت های ارزشمندی دارد و برنامه های شرکت عمران، آب و خدمات استفاده بهینه از ظرفیت های موجود و ایجاد فضای مناسب برای تعامل گسترده تر در سطح ملی و بین المللی با هدف توسعه گردشگری ورزشی است.

وی ابراز امیدواری کرد: حضور محمد قریشی به عنوان مدیری توانمند و خوش نام در عرصه ورزش کشور با تقویت ارتباطات سازنده با فدراسیون های ورزشی می تواند علاوه بر تسریع روند توسعه اماکن ورزشی و شکوفایی استعدادهای جوان این جزیره ، زمینه ساز رشد و پیشرفت ورزش کیش و اقتصاد ورزش شود.

لازم به ذکر است پیش از این عزیزاله فرضی پور مسئولیت معاونت ورزش و تفریحات سالم این شرکت را بر عهده داشت. در کارنامه عملکرد محمد قریشی نیز مسئولیت هایی چون مدیریت ورزشگاه 75 هزار نفری نقش جهان و سالن شش هزار نفری ۲۵ آبان اصفهان، عضو هیات مدیره جمعیت حامیان فوتبال تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، مدیر عاملی کانون هواداران باشگاه سپاهان ، عضو فرهنگی فدراسیون فوتبال درجام جهانی قطر و عضو فرهنگی فدراسیون فوتبال در جام جهانی روسیه 2018 ثبت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار