امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : اگر انتظار داریم که نسل آینده که آینده کشور دست آنهاست، منزلت، معیشت و جایگاه معلم در جامعه مورد توجه قرار بگیرد و آن‌چنان معلم مورد تکریم باشد که هر دانش‌آموز و هر صاحب شغلی آرزو کند که کاش معلم بود.
کد خبر: ۱۱۶۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰ 03 May 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام کریمی تبار بیان داشت :   رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با جمعی از معلمان، فرمودند که آموزش‌وپرورش به‌خاطر اینکه پرورش‌دهنده منابع انسانی است وزارت‌خانه در عرض سایر وزارت‌خانه‌ها نیست، بلکه مقام جدایی دارد.

وی افزود : ایشان بر لزوم احترام به معلمان و تکریم جایگاه معلمی، اجرای سند تحول آموزش‌وپرورش و توانمندسازی معیشت معلمان تاکید کردند.

امام جمعه ایلام ادامه داد : مدعیان حقوق بشر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم جانیان کودک کش را زیر چتر حمایتی خود قرار داده‌اند، وقتی‌که در سازمان ملل مطرح می‌شود کشور مسلمان فلسطین به‌عنوان عضو سازمان ملل پذیرفته شود، آمریکا از قدرت ظالمانه وتو استفاده می‌کند و اجازه نمی‌دهد فلسطین به‌عنوان یک کشور رسمی عضو سازمان ملل باشد.

وی حاطرنشان کرد :: وقتی‌که دادگاه لاهه بحث جنایت‌های اسرائیل را بررسی می‌کند کنگره آمریکا تهدید می‌کند، اگر بخواهید اسرائیل را محکوم کنید، با شما برخورد قاطع خواهد شد و این رویه آشکار استکبار جهانی است، در کنگره آمریکا تصویب می‌کنند که یهودی‌ستیزی ممنوع است، اما منظور آن‌ها از یهودی ستیزی این است که هیچ شهروند آنان در هیچ جای کشورشان نگوید جنگ علیه غزه را متوقف کنید و اگر شعاری به نفع فلسطین بدهد مساوی است با یهودی ستیزی و مجازات شدید دارد.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد : دانشجویان آمریکایی و اساتید آن‌ها برخوردهای خشونت‌آمیز، تخریب و آتش زدن اموال عمومی نداشتند اما منافع استکبار جهانی اقتضای این را ندارد که دانشگاه‌ها و مردم این کشورها، شعار عدالت‌خواهی سر بدهند، لذا با آن‌ها برخورد شدید می‌کنند و این رفتار دوگانه‌ای که می‌بینیم، خوی استکبار جهانی است.

وی گفت : استکبار جهانی در کشور ما برای قبر بدون مرده، مرثیه خوانی می کنند، گوش فلک را کَر می‌کند و می‌ کردند اما برای این همه شهیدی که در فلسطین مظلومانه به شهادت می رسند، سکوت می کنند، این خوی استکبار جهانی تعجب ندارد اما جای تعجب از کسانی است که در کشور زندگی می‌کنند اما پیاده‌نظام دشمن هستند و اهداف دشمن را دنبال می‌کنند.

امام جمعه ایلام مطرح کرد :  دشمنان برای ناامنی در دانشگاه‌ها و خیابان‌های ایران اسلامی هزینه کردند اما امروز کِشته‌ی خود را در خیابان‌ها و دانشگاه‌های خود درو می‌کنند، آنان خواستند که حماس و غزه را نابود کنند اما فریاد آزادسازی فلسطین در خیابان‌ها و دانشگاه‌های آمریکا فراگیر شده و لحظه به لحظه طنین‌انداز است و این فریادی است که خاموش شدنی نخواهد بود.

وی با اشاره به بازگشت پیکر مطهر سردار بسیجی شهید "محمد شفیع فیضی زاده" بعد از ۴۱ سال، گفت: مشیت الهی این است که شهدای جاویدالاثری که در مهمانی الهی متنعم هستند، هر از چند گاهی خود را نشان دهند و ما را به مهمانی خود مفتخر کنند، تا قدردان ایثار و شهادت آنان و خانواده‌های مکرم‌شان باشیم و هدفی که برای آن جانشان را فدا تو کرده‌اند فراموش نکنیم و غبار زمان واقعیت‌ها را از ذهن ما نزداید./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار