مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از شروع عملیات اجرایی اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب و انشعابات سه روستای "پیامن علیا"، "پیامن وسطی" و "پیامن سفلی" از توابع بخش چشمان دهستان زردلان شهرستان هلیلان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۷۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۴ 18 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد محمدی  اظهار کرد: با توجه به فرسودگی و قدمت بالای شبکه های توزیع آب روستاهای مذکور که مشکلات هدر رفت و توزیع نامتوازن آب در روستا را طی سنوات متوالی ایجاد کرده بود، شرکت آب و فاضلاب استان با انجام مطالعات، طراحی و تحلیل شبکه توزیع و با مشارکت بنیاد نیکوکاری ابراهیمی، خیر آبرسان کشور، عملیات اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب سه روستای دهستان زردلان را در دستور کار قرار داد.

وی تصریح کرد: در همین راستا عملیات اجرایی را به طول ۶۵۰۰ متر لوله پلی اتیلن به اقطار ۲۰،۶۳،۷۵و۱۱۰ میلیمتر همراه با استاندارد سازی ۸۰ فقره انشعاب آب در قالب یک پیمان با مبلغ قرارداد ۱۲/۸میلیارد ریال آغاز کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام تاکید کرد: با همت و مساعدت این خیر آبرسان مشکل اصلاح و بازسازی شبکه توزیع و انشعابات آب این سه روستا مرتفع خواهد شد.

به گفته محمدی، با بهره برداری از این پروژه آبرسانی جمعیتی بالغ بر ۲۹۳ نفر از آب سالم، پایدار و بهداشتی بهره مند می شوند.

دهستان زردلان از توابع بخش هلیلان شهرستان تازه تاسیس هلیلان در ۲۱۰ کیلومتری ایلام قرار دارد./م

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار