مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) هلیلان:
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) هلیلان گفت: ۲۳۰ دستگاه تبلت و ۶۰۰ بسته فرهنگی( لوازم‌التحریر )در قالب طرح شور عاطفه‌ها تهیه شده که از ابتدای مهرماه بین دانش آموزان نیازمند تحت پوشش توزیع شده است.
کد خبر: ۹۹۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۰ 03 October 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ عزیزمراد غلامی بیان داشت: ۲۳۰ دستگاه تبلت و ۶۰۰ بسته فرهنگی (لوازم‌التحریر) در قالب طرح شور عاطفه‌ها تهیه شده است که از ابتدای مهرماه بین دانش آموزان نیازمند تحت پوشش توزیع شد.

وی عنوان کرد: با مشارکت کمیته امداد، خیرین و شرکت زرین معدن چاف از ابتدای سال تا کنون ۲۸۰ دستگاه تبلت به ارزش ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تهیه و بین خانوار با اولویت دو دانش آموز و به بالا و دانش آموزان کنکوری تحت حمایت  توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) هلیلان با ذکر این نکته که ۶۵۰ دانش آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد شهرستان هلیلان هستند، تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) تعامل خوبی با  آموزش و پرورش دارد و در تلاشیم زمینه تأمین نیازهای تحصیلی بر طرف شود تا هیچ دانش آموزی به خاطر مشکلات مالی از تحصیل محروم نماند.

وی متذکر شد: رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام رفع فقر از طریق توانمند سازی خانواده‌ها است.

غلامی با ذکر این نکته  فضای مناسب جهت شکوفایی استعداد دانش‌آموزان تحت پوشش فراهم می‌کنیم، ابراز امیدواری کرد و گفت: با مساعدت مردم نیکوکار و خیرین گرانقدر در داخل و خارج شهرستان بتوانیم در آینده برای همه‌ی دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان امکانات لازم برای شرکت در کلاس‌های مجازی در بستر اینترنت و کلاس‌های حضوری فراهم کنیم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار