معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری همایش ملی توریسم درمانی و تجهیزات پزشکی در منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس خبر داد.
کد خبر: ۹۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸ 22 September 2015

به گزارش تابناک تبریز  ، احمد حمزه زاده گفت: همایش ملی توریسم درمانی و تجهیزات پزشکی با هدف ارتقا و توسعه گردشگری سلامت آذرماه سالجاری در منطقه آزاد ارس برگزار می شود.

وی با اشاره به ظرفیت بالای استان در حوزه گردشگری سلامت افزود: این همایش با محوریت آسیب شناسی توریسم درمانی و نقش تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در توسعه آن، به همت شرکت پارسیان و مشارکت بخش خصوصی و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دانشگاه علوم پزشکی، منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس و سایر سازمانهای مرتبط 24 لغایت 27 آذرماه برگزار خواهد شد.

حمزه زاده، راهکارهای ارتقا کیفیت خدمات گردشگری و بررسی شرایط منطقه ای در گردشگری سلامت، توانمندسازی نیروی انسانی، اقتصاد توسعه گردشگری، طبیعت درمانی، تبلیغات بازار گردشگری سلامت و ترویج کارآفرینی اجتماعی در حوزه گردشگری سلامت را از دیگر محور های مطرح در برگزاری همایش عنوان کرد و ادامه داد: در حاشیه برگزاری این همایش کارگاههای تخصصی و آموزشی مرتبط و نمایشگاه جانبی نیز برگزار میگردد.

شایان ذکر است علاقه مندان برای دریافت اطلاع بیشتر و شرکت در این همایش و ارایه مقاله می توانند به وب سایت این همایش به آدرسwww.amparsian.com مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :