طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان، طرح محدودیت تردد خودروهای غیربومی به مازندران همچنان به قوت خود باقی است و تنها آن دسته از خودروهای غیربومی اجازه ورود به استان را دارند که دارای مجوز رسمی از فرمانداری و یا استانداری مبدا حرکت باشند.
کد خبر: ۹۹۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۲ 03 September 2021

سرهنگ هادی عبادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به استقرار ماموران راهنمایی و رانندگی در مبادی ورودی به مازندران، افزود: هم‌اکنون در محدوده ولی‌آباد جاده کندوان و منطقه پلور به علت جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی، شاهد ترافیک مقطعی هستیم.

وی با بیان اینکه میل به سفر به مازندران در روزهای پایانی هر هفته قوت می‌گیرد، اظهار داشت: طبق تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان، طرح محدودیت تردد خودروهای غیربومی به مازندران همچنان به قوت خود باقی است و تنها آن دسته از خودروهای غیربومی اجازه ورود به استان را دارند که دارای مجوز رسمی از فرمانداری و یا استانداری مبدا حرکت باشند.

وی گفت که ماموران پلیس علاوه بر مبادی اصلی ورودی استان در محورهای هراز، کندوان، سوادکوه ، کیاسر و گلوگاه و در مجموع در ۵۷ نقطه ورودی استان مستقر هستند و اجازه ورود به خودروهای غیر بومی را به هیچ وجه نمی‌دهند.

سرپرست پلیس رها مازندران افزود : گشت‌های کنترل پلیس راه استان در محدوده تونل کندوان محور چالوس ، محدوده پلور در محور هراز، ورودی شهر پل سفیدسوادکوه ، سه راهی تلمادره محور ساری - سمنان و ورودی گیلان به مازندران در رامسر مستقر هستند و به خودروهای غیربومی فاقد مجوز لازم به هیچ عنوان اجازه ورود به استان را نخواهند داد.

سرهنگ عبادی همچنین از جریمه یکهزار و ۳۲ دستگاه خودروی غیربومی به خاطر ورود غیرمجاز به استان در طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت که همچنین همچنین در این بازده زمانی، ۴۵۳ دستگاه خودروی غیربومی نیز به مبدا بازگشت داده 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار