دهم و یازدهم شهریور
هجدهمین کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران دهم و یازدهم شهریور به صورت مجازی در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۸۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳ 24 August 2021

دبیر هجدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران گفت: امنیت در شبکه ملی اطلاعات کشور روزهای دهم و یازدهم شهریور امسال با حضور مسوولان و کارشناسان در این رویداد علمی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بهروز ترک لادانی افزود: شبکه ملی اطلاعات در سال های گذشته همواره به عنوان یک موضوع ضروری مورد مطالعه و اجرا بوده که یکی از اهداف آن، حفظ امنیت و صیانت از داده های فضای مجازی کشور است.

وی، با اشاره به اهمیت تامین امنیت شبکه ملی، اظهار داشت: امسال در هجدهمین دوره کنفرانس بین المللی انجمن رمز ایران، این موضوع با شرکت دبیر شورای عالی فضای مجازی در مراسم افتتاحیه و همچنین برگزاری میزگرد تخصصی با حضور کارشناسان و مسوولان بررسی می‌شود و چالش های آن مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

ترک لادانی با اشاره به اینکه هجدهمین دوره کنفرانس بین‌المللی انجمن رمز ایران دهم و یازدهم شهریور جاری با هدف هم‌افزایی دانش پژوهشگران و صنعتگران حوزه امنیت اطلاعات و رمزشناسی و نیز انتشار یافته‌های جدید در این زمینه توسط دانشگاه اصفهان و از طریق فضای مجازی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: توجه به تحولات این عرصه در دنیای مدرن امروز و امنیت در اینترنت اشیاء از محورهای اصلی این رویداد است.

حمید ملا دبیر علمی کنفرانس گفت: از ۸۳ مقاله رسیده به دبیرخانه کنفرانس، ۲۸ مقاله پذیرفته شده است.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار