امام جمعه دهلران؛
امام جمعه دهلران گفت : باتوجه به عدم تکمیل و تحقق برخی پروژه ها در شهرستان انتظار است دولت جدید برای تکمیل آنها تسریع در تکمیل آنها در دستور کار خود داشته باشد.
کد خبر: ۹۸۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۳ 24 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛حجت اسلام سید محسن موسوی در آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام دهلران،که با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران و جمعی از مدیران شهرستان برگزار شد ضمن گرامی داشت شهیدان باهنر ورجایی عنوان کرد : خدمت به مردم نعمت بزرگ وگرانبهایی است كه مدیران باید قدر دان آن باشند.

وی ضمن گرامیداشت شهدای سلامت وتبریک روز پزشک گفت : امرروز شاهد تلاش وجهاد کادردرمان در بحث کرونا هستیم که همه ما قدردان زحمات این عزیزان هستیم.

امام جمعه دهلران افزد : قطعاً و یقیناً نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات فراوانی در طول 42سال گذشته داشته است به طوری که در جهان توانسته نقش آفرینی کند.

وی به صدور پیام انقلاب به کشورهای جهان و منطقه اشاره کرد گفت : بدون شک دولت ها نقش مهمی در نظام دارند چرا که دولت ها هم می توانند چالش زا باشند و هم می‌توانند کمک کند که نظام سریع به اهداف خود برسد.

موسوی تصریح کرد : امیدواریم دولت جدید که برگرفته از شعارهای دینی و الهی است بتواند به اهداف خودش که اهداف نظام است برسد.

وی ضمن تقدیر از خدمات دولت ها در شهرستان دهلران گفت : پروژه های ملی زیادی در شهرستان معطل مانده که امیدواریم دولت جدید برای تسریع در تکمیل آنها تخصیص اعتبارات لازم آنها را تکمیل کند.

وی به جاده های موصلاتی شهرستان اشاره کرد گفت : متاسفانه روزانه شاهد تصادفات و فوت شهروندان در این مسیر ها هستیم لذا چهار خطه کردم مسیر دهلران به اندیمشک و دهلران به مهران از مهترین مطالبات بحق مردم دهلران است که باید تحقق پیدا کند.

موسوی افزود : بستر توسعه در شهرستان دهلران فراهم است امیدواریم دولت جدید نگاه ویژه ای به شهرستان ویژه دهلران داشته باشد ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار