مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام گفت: برخی از اصناف آلاینده تا شهریور در ناحیه صنفی ایلام مستقر خواهند شد.
کد خبر: ۹۸۴۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰ 10 August 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ اقبال اسماعیلی عنوان کرد: در سال گذشته تلاش همه همکاران در شرکت شهرک‌های صنعتی استان موجب شد تا هم در حوزه صنایع کوچک و هم شهرک‌سازی هم رتبه دوم کشوری را کسب کنیم که موفقیتی بزرگ است.

وی بیان داشت: تامین اعتبارات استان از دو بخش اعتبارات عمرانی تملک دارایی استان است وبخش دیگر منابع داخلی شرکت و سازمان مرکزی است و خوشبختانه با توجه به سفر دکتر نوبخت و نظر مثبت مدیریت استان اعتبارات خوبی اختصاص یافت که طی یکی دو ماه اخیر 11 میلیارد آن جذب شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان با بیان اینکه در شهرک صنعتی ایلام اخیرا 3 میلیارد تومان هزینه آسفالت این شهرک شده است، گفت: در بخش دوم اعتبارات جهش تولید بخش دیگری از آسفالت شهرک‌ صنعتی ایلام بهسازی و نوسازی خواهد شد و مشکلات روشنایی برخی دیگراز مناطق استان حل خواهد شد.

اسماعیلی با بیان اینکه تکمیل و تقویت زیرساخت‌ها برنامه اصلی شرکت است و 13 شهرک صنعتی استان تکمیل هستند اما به دنبال ایجاد ظرفیت‌های جدید هستیم، تصریح کرد: برای ایجاد نواحی صنعتی جدید با تقاضای زیاد مواجه‌هستیم وبرای ایجاد دو ناحیه صنعتی در دهلران و آسمان‌آباد برنامه داریم که در دهلران کار تمام شده است و برخی از تجهیزات آن نیز در حال تهیه است.

وی درباره ناحیه صنعتی «آسمان‌آباد» نیز مطرح کرد: تا شهریور مجوز زمین‌های این ناحیه گرفته خواهد شد و به سمت تامین زیرساخت‌ها خواهیم رفت و برنامه‌ریزی شده تا بخشی از زمین‌های منطقه را نیز خریداری کنیم تا محدودیت زمین این ناحیه نیز برطرف شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان درباره آخرین وضعیت ناحیه صنفی ایلام گفت: تقریبا 400 قطعه زمین آن واگذار شده و 200 نفر مراجعه کرده‌اند که پس از تایید نظام مهندسی ساخت و ساز را شروع خواهند کرد و امیدواریم صنوف آلاینده بتوانند به زودی در چند ماه آینده در این ناحیه مستقر شوند.

اسماعیلی تصریح کرد: آب و برق ناحیه صنفی هم‌اکنون تامین است و کار گازرسانی به آن نیز به زودی انجام خواهد شد و مشکلی برای ارائه خدمات ندارند و در 6 ماهه دوم امسال برخی صنوف در این شهرک مستقر خواهند شد.

وی با تبریک هفته خبرنگار و سالروز تشکیل جهاددانشگاهی هم گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی مصصم است از تجربیات و تخصص جهاددانشگاهی مانند گذشته بهره‌مند شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار