به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، پویش مردمی هر خانه یک پرچم در استان اردبیل آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۸۴۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷ 09 August 2021

مهدی اصلانی رئیس مجمع جهادگران استان اردبیل گفت: در پویش مردمی هر خانه یک پرچم، سهم هر اردبیلی نصب یک پرچم عزا در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان است.
وی تصریح کرد: این پویش مردمی با مشارکت گروه‌های جهادی بسیج، پایگاه‌های مقاومت بسیج، حلقات صالحین، هیئت‌های مذهبی، مساجد، محلات و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در استان حسینی اردبیل اجرایی می‌شود.
رئیس مجمع جهادگران استان اردبیل با بیان اینکه پویش مردمی هر خانه یک پرچم در طول ماه محرم در سطح مناطق شهری و روستایی استان عملیاتی می‌شود افزود: با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌های به وجود آمده در اثر شیوع این ویروس، سیمای محرم گونه شهر‌ها و روستا‌ها نیز باید تقویت شود که در این راستا این پویش مردمی راه‌اندازی شده است.
اصلانی بیان کرد: از مردم حسینی استان دعوت می‌شود، طبق رسوم دیرینه سر در ساختمان‌ها، منازل و مجتمع‌های مسکونی خود را با پرچم‌ها و نشانه‌های عاشورایی تزئین کنند و در اجرای این پویش مردمی مشارکت و همکاری نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار