رئیس سازمان برنامه و بودجه تلاش‌های صورت گرفته در اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی را ستودنی دانست و گفت: از فعالیت‌های صندوق کارآفرینی امید بسیار سپاسگزاریم. صندوق در مجموعه دولت نهاد زحمتکش و خوشنامی است و جا دارد از این مجموعه تقدیر به‌عمل آید.
کد خبر: ۹۷۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ 18 July 2021
در این جلسه که با حضور نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و منصوری، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برگزار شد، پرداخت تسهیلات به روستاییان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش تابناک همدان؛ معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی ضمن ارائه گزارشی جامع در خصوص روند پرداخت تسهیلات در بخش اشتغال پایدار روستایی، به بررسی عملکرد بانک‌های عامل پرداغخت این تسهیلات پرداخت.

نوراله زاده در تشریح عملکرد صندوق در حوزه روستا‌ها گفت: صندوق کارآفرینی امید از گذشته در خصوص پرداخت تسهیلات به روستاییان فعالیت داشته و پس از پرداخت تسهیلات روستایی از منابع صندوق توسعه ملی، روند پرداخت به روستاییان شدت گرفته و با قوت در حال اجرا است.

پس از ارائه گزارش نوراله زاده، نوبخت تلاش‌های صورت گرفته در اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی را ستودنی دانست و گفت: از فعالیت‌های صندوق کارآفرینی امید بسیار سپاسگزاریم. صندوق در مجموعه دولت نهاد زحمتکش و خوشنامی است و جا دارد از این مجموعه تقدیر به‌عمل آید.

مدتی است که صندوق کارآفرینی امید بر توسعه و توانمندسازی جوامع روستایی تمرکز کرده و بخش عمده تسهیلات را در این مناطق پرداخت می‌کند.
 
منبع: روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار