مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به نقش مهم امامان محله و روحانیون پایگاه‌های اجتماعی در محلات استان کرمانشاه گفت: ارتباط مردم با مسجد و روحانیت تقویت شود.
کد خبر: ۹۷۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲ 14 July 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر حجت الاسلام یوسف احمدی صبح امروز در کارگاه آموزشی روحانیون پایگاه‌های اجتماعی استان کرمانشاه اظهار کرد: مساجد استان کرمانشاه باید محور انجام کار‌های انقلابی و فرهنگی و اسلامی قرار داشته باشند و به موضوعات فرهنگی و مذهبی باید بیشتر از گذشته توجه شود.

وی افزود: پیامبر اکرم (ص) در شهری وارد می‌شدند ابتدا مسجد بنا می‌کردند و مسجد را محوریت حکومت اسلامی قرار می‌دادند لذا مسجد صرفاً محل عبادت نیست بلکه محل خدمت گذاری و حل مشکلات مردم است و باید مسجد به محلی برای بیان مشکلات مردم تبدیل شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به نقش امامان محله و روحانیون پایگاه‌های اجتماعی استان کرمانشاه در مساجد و محلات تصریح کرد: امامان محله و روحانیون پایگاه‌های اجتماعی باید محور همدلی و هماهنگی انجام کار‌های انقلابی و دینی باشند و مشکلات مردم و محله را درد خود بدانند.

احمدی خاطر نشان کرد: امامان محله برای انجام تبلیغ اسلام و انقلاب باید دارای روحیه خستگی ناپذیر باشند و در راه تبلیغ می‌توانند از تجربیات سایر روحانیون استفاده و با آنان مشورت کنند.

وی تاکید کرد: باید در جذب جوانان و نوجوانان به مسجد بیشتر تلاش کنیم، زیرا دشمنان نظام اسلامی برای مقابله با انقلاب به جنگ نرم روی آورده و فتنه‌های گوناگونی را برنامه‌ریزی کرده‌اند و سیاست مسجد باید سیاست اسلام و انقلاب باشد، اما از سیاسی کاری و جناح گرایی باید پرهیز شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: حضور روحانیون در فضای مجازی باید پُر رنگ‌تر از گذشته شود، زیرا دشمنان هر روز شبه‌های جدیدی در ذهن مردم ایجاد می‌کنند و وظیفه امامان محله و روحانیون پایگاه‌های اجتماعی روشنگری و بصیرت افزایی است.

احمدی گفت: نهضت بانوان در تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه راه اندازی شده و امامان محله و روحانیون پایگاه‌های اجتماعی باید از ظرفیت بانوان برای انجام تبلیغ اسلام و انقلاب بهره برداری کنند و در این مسیر می‌توانند از حوزه علمیه خواهران استفاده کنند.

وی با اشاره به آیه قرآن خاطر نشان کرد: قرآن کریم تاکید دارد ۲۰ نفر دارای ایمان و تقوی مستحکم بر ۲۰۰ نفر و ۲۰۰ نفر بر یک هزار نفر از دشمنان می‌توانند غلبه پیدا کنند و این نشان از اهمیت موضوع تبلیغ اسلام دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار