هفت هزار و ۸۶ واحد مسکن مهر در شهر پردیس و هفت هزار واحد مسکونی در شهر جدید پرند با حضور ویدیو کنفرانسی رئیس جمهوری ظهر امروز (دوشنبه) افتتاح شد.
کد خبر: ۹۷۷۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲ 12 July 2021

به گزارش «تابناک تهران»، به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س)، واحدهای مسکونی شهر جدید پردیس با اعتبار سه هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان و در فازهای هفت، هشت، ۹ و ۱۱ افتتاح و به مالکان واگذار شد.

این واحدها ۲ خوابه و زیر بنای آنها با احتساب مشاعات ۱۰۰ متر مربع است.

اصغر مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر در این آیین اظهار داشت: سهم شهر پردیس ۸۶ هزار واحد بود و تاکنون ۷۶ هزار واحد با هفت هزار میلیارد تومان اعتبار تکمیل و تحویل شده است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

افتتاح ۲۷ پروژه مسکن در پرند

مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند نیز ظهر امروز در حاشیه افتتاح طرح های مسکن این شهر که به دستور رئیس جمهوری به صورت ویدیوکنفرانس انجام شد، از بهره برداری از ۲۷ طرح حوزه مسکن خبر داد.

محسن وطن خواهی در حاشیه افتتاح این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت: از ۵۱ هزار مسکنی که امروز افتتاح شد، هفت هزار واحد مسکن مربوط به شهر جدید پرند است.

وی افزود: امروز در طرح مسکن ملی ۱۰ پروژه با ۲ هزار و ۵۰۰ واحد در شهر پرند افتتاح شد که اولین مسکن ملی واگذار شده در شهر پرند به شمار می رود.

وطن خواهی ادامه داد: در آیین امروز چهار هزار و ۵۰۰ هزار واحد مسکن مهر به بهره برداری رسید و آماده تحویل به متقاضیان است.

مدیرعمل شرکت عمران پرند اظهار داشت: بخش عمده پرونده مسکن مهر این شهر در پایان شهریور سالجاری با افتتاح سه هزار واحد به پایان می‌رسد.

وطن خواهی با بیان اینکه ۲۷ پروژه طرح مسکن در پرند افتتاح شده است گفت: ۱۰ پروژه اقدام ملی مسکن و ۱۷ پروژه مربوط به مسکن مهر بوده است.

شهر پرند یکی از شهرهای رباط کریم در جنوب غربی استان تهران و پایتخت مسکن مهر ایران لقب گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار